The Isolation Project
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

Deel
 

 Wolf in sheep's clothing || Ash

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Maia
Admin
Maia

Aantal berichten : 73
Naam : Sacha
Personages : Mason

Character sheet
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 19
Rang: Leader

Wolf in sheep's clothing || Ash Empty
BerichtOnderwerp: Wolf in sheep's clothing || Ash   Wolf in sheep's clothing || Ash Emptyma sep 05, 2016 9:05 pm


no mercy, no regret, only violence.

Het zacht stromende water bracht een kalm gevoel over op het roodharige meisje dat erlangs liep. Een zachte zucht rolde over haar lippen. Ze vlocht in gedachten verzonken een paar strengen van haar rode haren door elkaar heen. Dagelijks maakte ze in haar eentje een wandeling door het landschap van het gebied waar ze in gedumpt was. Het was redelijk groot, dus ze had nog lang niet alles gezien. Ze zocht elke dag even een moment voor haarzelf, om even haar gedachten op een rijtje te kunnen zetten - in een poging om haar psychopathische gedachten voor zichzelf te houden. Tot nu toe was alles goed gegaan, ze had nog niemand iets aangedaan. Zelfs niet de mensen waarvan ze wist dat ze in hun vorige levens behoorden tot drugsbendes. Ze kon ze niet uitstaan, maar ze kon ze ook niet doden. Nog niet.

Maia was een van de eersten geweest die in het gebied was gedumpt, voor the Isolation Project. Zodra al haar daden boven water waren gekomen was al snel besloten dat ze "ongeschikt voor de maatschappelijke samenleving" was. Maar op het moment was het best een voordeel dat ze hier al vrij vroeg binnen was gekomen. Zo kon ze zich gemakkelijk ontfermen over de nieuwelingen, doen alsof ze wat om hen gaf en hen vervolgens overhalen om haar volgelingen te worden. Best slim bedacht, al zei ze het zelf. Alleen kon ze het nu nog niet riskeren om al mensen te doden, dat zou wantrouwen opwekken bij haar volgelingen. Ze zou pas doden als een ander het uitlokte of als een van haar volgelingen iets deed wat zij afkeurde, om diegene als waarschuwing te gebruiken. Maar zover was het nog niet.

De roodharige keek even om zich heen. Zoekend naar de kleinste bewegingen en geluiden. Pas toen ze er zeker van was dat er niemand in de buurt was, besloot ze dat het veilig genoeg was om even te gaan zitten. Ze verwachtte niet dat iemand echt een gevaar zou vormen voor haar, er waren nog niet genoeg materialen geleverd om gevaarlijke wapens te maken, maar toch voelde het niet goed om haar omgeving niet te controleren. Haar vader had het haar altijd ten strengste verboden, uitrusten zonder te weten of de kust wel echt veilig was. Maia koos een boom uit en ging er tegenaan zitten.  

Ash // 388 words // ~

Terug naar boven Ga naar beneden
Ash
Admin
Ash

Aantal berichten : 123
Naam : Tamar
Personages : Blue

Character sheet
Geslacht: Man
Leeftijd: 18 years
Rang: Alpha - Alpha

Wolf in sheep's clothing || Ash Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wolf in sheep's clothing || Ash   Wolf in sheep's clothing || Ash Emptyma sep 05, 2016 10:12 pm

Ash

Throw me to the wolves, and I will return leading the pack

Voor het eerst sinds de bruinharige jongen hier was gedropt maakte hij een grote ronde. Als hij eerlijk was, was hij nog niet verder gekomen dan wat hij in zijn hoofd maar ‘the West’ en ‘the Central’ had gedoopt; immers gaf het kompas dat hij bij de eerste dropping van materialen direct had mee gejat aan dat het huis waar hij in sliep richting het westen was. En een marktplein leek hem simpelweg een interessant middelpunt.

Maar vandaag was hij verder gegaan dan het middelpunt. Alles om zijn eigen huis heen – ja, zijn huis. Van hem en van helemaal niemand anders – had hij onderhand wel gezien. Met dat in zijn hoofd en een stevige, in de vorm van een honkbalknuppel geschaafde stok losjes over zijn schouder was hij langs de rand van het enorme loofbos blijven lopen – en bij een ander dorp aangekomen. Hoogst interessant. Met een boog was hij om het dorp heen te gaan, om erachter te komen dat er op het moment weinig leven in zat. Toegegeven, Ash was één van de eerste jongeren geweest die als een soort wilde dieren werden uitgezet in het reservaat dat de regering ‘the Isolation Project’ noemde. Nadat hij dan ook zoveel nuttige spullen had meegenomen als hij vast kon houden, was hij in het mooiste huis getrokken dat hij tegen was gekomen. Wie het eerst komt, het eerst maalt was een motto dat hij veel gebruikte, maar enkel op de momenten dat het hem goed uitkwam.

Maar nu hij op ontdekkingstocht was, was hij op zijn hoede. Zijn normaal zo ontspannen houding had tijdelijk plaatsgemaakt voor een meer alerte versie. Het ruisen van water vulde zijn oren en hij leunde op een ontspannen manier tegen een grote loofboom aan, op een plaats waar hij overzicht had over de oever maar haast onzichtbaar moest zijn voor iedereen die van buiten het bos naar binnen keek. En dat bleek hij inderdaad te zijn, zo ondervond hij toen een roodharig meisje tegen een boom niet al te ver van hem vandaan neerplofte. Kort ademde hij in, om zijn hoofd even scheef te houden en haar in zich op te nemen. Interessant. Weer paste hij zijn houding aan, ging terug naar het zelfverzekerde, ontspannene waarmee hij zijn huis had verlaten, de knuppel losjes op zijn schouder. ’Alleen weg, hmm?’ klonk zijn stem haast toonloos terwijl hij tussen de bomen uit stapte. ’Voortaan nog iets beter kijken waar je rust, misschien.’ Het was noch een suggestie, noch een belediging. Een lichtelijk geamuseerde glimlach lach om zijn lippen, maar zijn ogen bleven berekenend terwijl hij haar gezicht afzocht naar een reactie, een trekje van de lippen. Wat dacht deze meid?



THANKS TO LOUIS AT ATF!
Terug naar boven Ga naar beneden
Maia
Admin
Maia

Aantal berichten : 73
Naam : Sacha
Personages : Mason

Character sheet
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 19
Rang: Leader

Wolf in sheep's clothing || Ash Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wolf in sheep's clothing || Ash   Wolf in sheep's clothing || Ash Emptyma sep 05, 2016 10:24 pm


no mercy, no regret, only violence.

"Alleen weg, hmm?" Het plotselinge geluid van een mannenstem deed haar, nauwelijks zichtbaar, opschrikken. Ze bleef rustig zitten waar ze zat, om de illusie op te wekken dat ze er helemaal niet mee zat dat ze toch iemand over het hoofd had gezien. "Voortaan nog iets beter kijken waar je rust, misschien." Ze klemde haar kaken op elkaar, maar wist toch een gespeeld lieflijk glimlachje rond haar lippen te toveren. "Voortaan misschien geen onschuldige meisjes besluipen," kaatste ze terug.

Maia nam kort de tijd om de jongen in zich op te nemen. Ze kon niet ontkennen dat hij er niet alleen erg intimiderend, maar er ook ontzettend goed uitzag. Haar oog viel op de knuppel die op zijn schouder rustte. Ze hield haar hoofd schuin, terwijl ze hem kort peilde en besloot dat ze best weg kon komen als dit tot een gevecht zou leiden. Ze zou hem wellicht niet kunnen verslaan, aangezien zij niet bewapend was en ook een stuk kleiner. Maar ze zou snel genoeg zijn om weg te komen. Ze hield de lieflijke glimlach op haar gezicht. "Wat brengt jou hier?"

Ash // 188 // ~

Terug naar boven Ga naar beneden
Ash
Admin
Ash

Aantal berichten : 123
Naam : Tamar
Personages : Blue

Character sheet
Geslacht: Man
Leeftijd: 18 years
Rang: Alpha - Alpha

Wolf in sheep's clothing || Ash Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wolf in sheep's clothing || Ash   Wolf in sheep's clothing || Ash Emptydi sep 06, 2016 9:17 pm

Ash

Throw me to the wolves, and I will return leading the pack

Alhoewel ze het bijzonder goed wist te verbergen, zag Ash hoe de redhair voor hem toch wat van hem leek te schrikken. ‘Voortaan misschien geen onschuldige meisjes besluipen,’ kaatste ze met een lieflijk lachje terug. Met een kort hoofdschudden verbreedde de jongen zijn geamuseerde glimlachje. ’Ik stond hier al voor jij hier je kont neerplofte, dus van besluipen is geen sprake.’

Zijn ogen gleden over haar lichaam, namen het in zich op zodat hij later nog precies zou weten hoe ze eruit zag. Ze leek soepel, maar niet sterk. Echter zou later kunnen blijken dat hij dat compleet verkeerd in had geschat. Voor nu verwachtte hij het prima af te kunnen met de knuppel op zijn schouder, mocht het nodig blijken te zijn. ‘Wat brengt jou hier?’ De opmerking van het meisje maakte dat hij zijn ogen weer op de hare focuste. ’De nood om eens te kijken waar ik eigenlijk terecht ben gekomen. Ik had niet verwacht hier iemand tegen te komen.’ Kort haalde hij zijn schouders op en wierp vervolgens nog een blik op de bruisende rivier. ’Ash is de naam.’



THANKS TO LOUIS AT ATF!
Terug naar boven Ga naar beneden
Maia
Admin
Maia

Aantal berichten : 73
Naam : Sacha
Personages : Mason

Character sheet
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 19
Rang: Leader

Wolf in sheep's clothing || Ash Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wolf in sheep's clothing || Ash   Wolf in sheep's clothing || Ash Emptywo sep 07, 2016 8:18 pm


no mercy, no regret, only violence.

“Ik stond hier al voor jij hier je kont neerplofte, dus van besluipen is geen sprake,” zei de jongen – met een geamuseerde glimlach op zijn gezicht. De ginger rolde met haar ogen, maar hield de glimlach nog altijd op haar gezicht. Ze vertrouwde hem voor geen meter, maar ze wilde niet dat hij dat zou merken – al wist ze niet precies waarom. Het was immers algemeen bekend dat niemand hier te vertrouwen was. ”Daar had je ook kunnen blijven staan,” sprak ze, nog altijd glimlachend.

”Ik had ook niet verwacht om hier gestoord te worden,” antwoordde ze met een lichtelijk beschuldigende ondertoon, toen de jongen vertelde dat hij niet verwacht had dat hij hier iemand zou tegenkomen. “Ash is de naam,” stelde de niet langer naamloze jongen zichzelf voor. De roodharige aarzelde voor een kort moment, alvorens antwoord te geven. ”Maia,” reageerde ze kortaf.

Ash // 144 // ~

Terug naar boven Ga naar beneden
Ash
Admin
Ash

Aantal berichten : 123
Naam : Tamar
Personages : Blue

Character sheet
Geslacht: Man
Leeftijd: 18 years
Rang: Alpha - Alpha

Wolf in sheep's clothing || Ash Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wolf in sheep's clothing || Ash   Wolf in sheep's clothing || Ash Emptydo sep 08, 2016 9:40 am

Ash

Throw me to the wolves, and I will return leading the pack

'Ik stond hier al voor jij hier je kont neerplofte, dus van besluipen is geen sprake,’ had hij haar geantwoord, een geamuseerde glimlach om zijn lippen geverfd. Iets aan het meisje maakte dat hij zijn alertheid geen moment liet verslappen – hoewel zijn lichaam een heel ander verhaal vertelde. Ontspannen leunde hij tegen de boom, terwijl hij haar aankeek. ‘Daar had je ook kunnen blijven staan,’ antwoordde de ginger met nog steeds die lieflijke glimlach rond haar lippen. ’There’s no fun in that.’

Toen hij uitsprak dat hij verwacht had hier alleen te zijn, werd haar toon beschuldigend. ‘Ik had ook niet verwacht om hier gestoord te worden.’ Hij haalde kort zijn schouders op en schudde zijn hoofd. ’Nog even en het loopt hier over van de psycho’s, kannibalen en drugsverslaafden. En ik maar denken dat ik hier alleen zou kunnen zijn met mijn gedachten.. Tot op zekere hoogte dan toch.’ Tot hij zijn gedachten tot in de perfectie had uitgewerkt en er niets anders meer over was dan uitvoeren.
THANKS TO LOUIS AT ATF!
Terug naar boven Ga naar beneden
Maia
Admin
Maia

Aantal berichten : 73
Naam : Sacha
Personages : Mason

Character sheet
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 19
Rang: Leader

Wolf in sheep's clothing || Ash Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wolf in sheep's clothing || Ash   Wolf in sheep's clothing || Ash Emptydo sep 08, 2016 7:34 pm


no mercy, no regret, only violence.

“Nog even en het loop hier over van de psycho’s, kannibalen en drugsverslaafden. En ik maar denken dat ik hier alleen zou kunnen zijn met mijn gedachten.. Tot op een zekere hoogte dan toch,” klonk de stem van de jongen. Maia haalde haar schouders op en haalde en hand door haar rode haar. Ze had zich allang gerealiseerd dat het hier binnenkort waarschijnlijk al behoorlijk druk zou gaan worden, maar ach als het echt te druk werd was moord altijd nog een optie. Sterker nog, ze zou zich zo aanbieden als vrijwilliger voor dat baantje. Dan zou ze elke drugsverslaafde neersteken, net zoals in de goede oude tijden.

“En waar denkt meneer dan over na als hij helemaal alleen is?” besloot ze te vragen, terwijl ze Ash strak aankeek. De roodharige had zelf ook wel door dat hij waarschijnlijk niet het daadwerkelijke antwoord zou geven, maar ze was er wel benieuwd naar. Immers, zag je iemands karakter vooral terug in diens gedachten.

Ash // 162 // ~

Terug naar boven Ga naar beneden
Ash
Admin
Ash

Aantal berichten : 123
Naam : Tamar
Personages : Blue

Character sheet
Geslacht: Man
Leeftijd: 18 years
Rang: Alpha - Alpha

Wolf in sheep's clothing || Ash Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wolf in sheep's clothing || Ash   Wolf in sheep's clothing || Ash Emptydo sep 08, 2016 9:35 pm







De roodharige reageerde op zijn opmerking met een simpel schouderophalen, waarna ze een hand door haar rode haar haalde. Ash rolde kort met zijn ogen. Natuurlijk had hij wel geweten dat er constant jongeren bijgevoegd zouden worden, maar hij hoopte toch dat zijn eigen opmerking meer grootspraak dan waarheid zou blijken te zijn. Anders zou hij mensen ‘varkensvlees’ voor gaan schotelen.

‘En waar denkt meneer dan over na als hij helemaal alleen is?’ Een toonloos gegrinnik verliet de mond van de jongen. ’Over hoe ik het beste vallen kan zetten. Op eekhoorn grootte, maar uiteraard ook de versies waar ik jou mee kan vangen.’ Zijn toon was haast emotieloos. Hij zette een schuine grijns op. ’Of ik denk na over hoe jij er zonder kleren uit moet zien..’ Met zijn ogen strak op die van haar gevestigd maakte hij met zijn rechterhand een suggestieve beweging bij zijn kruis.




Terug naar boven Ga naar beneden
Maia
Admin
Maia

Aantal berichten : 73
Naam : Sacha
Personages : Mason

Character sheet
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 19
Rang: Leader

Wolf in sheep's clothing || Ash Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wolf in sheep's clothing || Ash   Wolf in sheep's clothing || Ash Emptydo sep 08, 2016 9:57 pm


no mercy, no regret, only violence.

"Over hoe ik het beste vallen kan zetten. Op eekhoorn grootte, maar uiteraard ook de versies waar ik jou mee kan vangen," hij grijnsde schuin - ondanks dat er geen enkele emotie in zijn stem terug te horen was. "Of ik denk na over hoe jij er zonder kleren uit moet zien.." Ze trok haar wenkbrauwen op en liet een spottend gegrinnik horen toen de jongen een suggestieve beweging bij zijn kruis maakte. "Hoe charmant," reageerde ze, "die heb ik vaker gehoord."

Met een soepele beweging kwam ze overeind en liep op de jongen af. Nog steeds alert, maar wel zelfverzekerd. De roodharige ging wellicht iets dichter bij de jongen staan dan veilig was. Ze bewaarde slechts enkele centimeters afstand tussen haar lichaam en dat van Ash. Misschien niet het meest verstandige, maar ze vertrouwde nog steeds genoeg op haar eigen krachten en ging ervan uit dat ze wel weg zou kunnen komen. Ze friemelde aan de onderkant van zijn shirt. "Maar wat nou als jouw gedachten mijn lichaam onderschatten?" Haar stem was nu niet meer dan een fluistering.

Ash // 184 // gewoon casually je leven riskeren vanwege een oversekste opmerking :'D

Terug naar boven Ga naar beneden
Ash
Admin
Ash

Aantal berichten : 123
Naam : Tamar
Personages : Blue

Character sheet
Geslacht: Man
Leeftijd: 18 years
Rang: Alpha - Alpha

Wolf in sheep's clothing || Ash Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wolf in sheep's clothing || Ash   Wolf in sheep's clothing || Ash Emptydo sep 08, 2016 10:34 pm

 

’Of ik denk na over hoe jij er zonder kleren uit moet zien..’ sloot hij af met een suggestieve beweging richting zijn kruis. Hij had verschillende uitkomsten bedacht naar aanleiding van deze eigenlijk geheel ongepaste opmerking – maar niet dat de roodharige op zou staan en naar hem toe zou komen lopen. Ja, om met haar nagels een litteken op zijn wang achter te laten, maar dat bleek niet waar Maia voor kwam. ‘Hoe charmant, die heb ik vaker gehoord.’ In een al wat oprechtere grijns dook zijn mondhoek even in amusement naar beneden. ’Ongetwijfeld, maar niet uit mijn mond.’

De roodharige benaderde hem nog verder, was nu haast nog maar een tiental centimeters van hem verwijderd terwijl haar vingers met de onderkant van zijn shirt speelden. ‘Maar wat nou als jouw gedachten mijn lichaam onderschatten?’ sprak ze hem toe, haar stem teruggebracht naar niet meer dan een fluistering. Een zacht gegrinnik verliet zijn mond. Hij leunde naar haar toe, zodat zijn mond naast haar oor was. ’Dan doe ik nog steeds niet aan seks op de eerste date..’ Hij plantte een zachte kus op haar wang toen hij zich terugtrok, waarna hij zacht de bolle kant van zijn knuppel tegen haar borstbeen plaatste en zelf een halve stap naar achteren zette. ’Volgende keer ga ik echter graag op je uitnodiging in.. Maia.’ Haar naam werd met een kleine nadruk uitgesproken, de zin nog steeds niet ver weg van toonloos.

 


Terug naar boven Ga naar beneden
Maia
Admin
Maia

Aantal berichten : 73
Naam : Sacha
Personages : Mason

Character sheet
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 19
Rang: Leader

Wolf in sheep's clothing || Ash Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wolf in sheep's clothing || Ash   Wolf in sheep's clothing || Ash Emptydo sep 08, 2016 10:51 pm


no mercy, no regret, only violence.

"Ongetwijfeld, maar niet uit mijn mond." Een schuine grijns sierde haar lippen. "Dat klopt, maar dat was eigenlijk ook niet nodig - je kan je mond wel voor betere dingen gebruiken," zei ze, gevolgd door een knipoog. Ze verkleinde de afstand tussen hun lichamen nog een beetje, waardoor ze slechts enkele centimeters van elkaar verwijderd waren.

"Maar wat nou als jouw gedachten mijn lichaam onderschatten?" klonk Maia's stem, zacht. Ze kon hem zacht horen grinniken, waarna hij naar haar toe leunde. "Dan doe ik nog steeds niet aan seks op de eerste date.." klonk zijn stem in haar oor - waardoor ze een lichte huivering niet kon onderdrukken. Zijn lippen drukten een zachte kus op haar wang, waarna hij de afstand weer vergrootte. Toen hij de bolle kant van zijn knuppel tegen haar borstbeen plaatste en een halve stap naar achteren deed, bleef zij gewoon kalm staan. Ze voelde zich niet bepaald veilig, nu de knuppel op haar gericht was, maar ze voelde niet de behoefte om een stap naar achteren te doen. "Hm, jammer. Ik dacht toch echt dat je daar wel het type voor zou zijn," grijnsde ze. "Volgende keer ga ik echter graag op je uitnodiging in, Maia." Ze keek hem strak aan, zich nog steeds maar al te bewust van de knuppel die op haar borstbeen rustte. "Prima, daar houd ik je aan."

Ash // 235 // ~

Terug naar boven Ga naar beneden
Ash
Admin
Ash

Aantal berichten : 123
Naam : Tamar
Personages : Blue

Character sheet
Geslacht: Man
Leeftijd: 18 years
Rang: Alpha - Alpha

Wolf in sheep's clothing || Ash Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wolf in sheep's clothing || Ash   Wolf in sheep's clothing || Ash Emptyvr sep 09, 2016 11:06 am


‘Hm, jammer. Ik dacht toch echt dat je daar wel het type voor zou zijn,’ grijnsde de roodharige hem toe. ’Dat heb je dan verkeerd gedacht,’ antwoordde hij zacht, terug bij zijn haast emotieloze toon. En het was niet eens dat hij de roodharige geen emotie wilde tonen – hij had het op het moment gewoon niet. Zijn hoofd was praktisch leeg, op de signalen uit de omgeving en van de roodharige na.
Hij sprak haar toe dat hij volgende keer dat hij haar tegen kwam graag op haar uitnodiging in zou gaan – immers was hij ook maar een man. ‘Prima, daar houd ik je aan.’
Nogmaals zette de jongen een stap naar achteren, een hele ditmaal, waarna hij de knuppel van haar borstbeen haalde en weer losjes tegen zijn schouder plaatste. ’Ik geloof niet dat ik daar problemen mee heb.’ Langzaam liet hij zich in kleermakerszit op de grond zakken. ’Vertel eens wat over je verblijf, tot nu toe.’ Het was een gesprekmaker. Hij wist niet of hij haar nu bijzonder interessant vond, maar interessant genoeg om te horen wat er in haar hoofd omging.




Terug naar boven Ga naar beneden
Maia
Admin
Maia

Aantal berichten : 73
Naam : Sacha
Personages : Mason

Character sheet
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 19
Rang: Leader

Wolf in sheep's clothing || Ash Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wolf in sheep's clothing || Ash   Wolf in sheep's clothing || Ash Emptyvr sep 09, 2016 4:17 pm


no mercy, no regret, only violence.

Zodra de jongen de knuppel van haar lichaam afhaalde kon ze weer ontspannen ademhalen. “Ik geloof niet dat ik daar problemen mee heb,” sprak Ash, terwijl hij zichzelf in kleermakerszit op de grond liet zakken. “Vertel eens wat over je verblijf, tot nu toe.” Maia ging zelf ook langzaam weer op de grond zitten. Enkele seconden zweeg ze, alvorens antwoord te geven. "Mijn vrijheid is afgepakt, met dank aan mijn ex, en nu zit ik hier. Ik denk dat jij ook wel begrijpt dat ik hier niet met de meest prettige gedachten zit en het liefst zo snel mogelijk wil ontsnappen. Oftewel, mijn verblijf hier is hartstikke klote tot nu toe.” Ze schudde kort haar hoofd, als ontsnappen nou ook daadwerkelijk mogelijk zou zijn dan had ze tenminste iets om naar toe te leven. In plaats van dag in dag uit doelloos rond te zwerven. De roodharige keek de jongen aan. “Waarvoor ben jij opgepakt?”

Ash // 155 // ~

Terug naar boven Ga naar beneden
Ash
Admin
Ash

Aantal berichten : 123
Naam : Tamar
Personages : Blue

Character sheet
Geslacht: Man
Leeftijd: 18 years
Rang: Alpha - Alpha

Wolf in sheep's clothing || Ash Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wolf in sheep's clothing || Ash   Wolf in sheep's clothing || Ash Emptyza sep 10, 2016 10:30 pm

Ash

x




Throw me to the wolfs, and I will return leading the pack




Langzaam had de bruinharige jongen zich in kleermakerszit op de bosgrond laten zaken, tussen de gedroogde bladeren die al naar beneden waren gekomen. Het was herfst, maar het natte deel van het seizoen was tot op het moment uitgebleven.
Toen Maia tegenover hem plaats had genomen leunde Ash op zijn knuppel naar voren en vroeg haar naar haar verblijf tot op het moment. Het bleef enkele seconden stil alvorens ze hem antwoordde.
‘Mijn vrijheid is afgepakt, met dank aan mijn ex, en nu zit ik hier. Ik denk dat jij ook wel begrijpt dat ik hier niet met de meest prettige gedachten zit en het liefst zo snel mogelijk wil ontsnappen. Oftewel, mijn verblijf hier is hartstikke klote tot nu toe.’ Haar woorden wekten een zacht gegrinnik bij hem op. Blijkbaar in tegenstelling tot het meisje dat nu voor hem zat, vond Ash het geheel niet zo erg om in het project te moeten verblijven. De droppings waren bijzonder luxe, hij had haargel en hij had, voor het eerst eigenlijk, ook nog eens gezelschap. Nee, het leven was zo erg nog niet.
‘Waarvoor ben jij opgepakt?’ De ogen van de jongen dwaalden even af, alvorens antwoord te geven. ’Ik heb meerdere moorden gepleegd. En ik maakte designerdrugs en verkocht ze vervolgens aan mijn vrienden. Zelf heb ik nooit gebruikt.’




@ by AngelOfTheLord from Kickstart
Terug naar boven Ga naar beneden
Maia
Admin
Maia

Aantal berichten : 73
Naam : Sacha
Personages : Mason

Character sheet
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 19
Rang: Leader

Wolf in sheep's clothing || Ash Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wolf in sheep's clothing || Ash   Wolf in sheep's clothing || Ash Emptyza sep 10, 2016 10:46 pm


no mercy, no regret, only violence.

De roodharige had de jongen tegenover haar gevraagd waarvoor hij opgepakt was. Het antwoord vond ze minder prettig dan ze verwacht had. "Ik heb meerdere moorden gepleegd," sprak de jongen, "en ik maakte designerdrugs en verkocht ze vervolgens aan mijn vrienden. Zelf heb ik nooit gebruikt." De haartjes op haar armen en in haar nek gingen recht overeind staat toen ze het laatste gedeelte van zijn zin hoorde. Maia keek hem even strak aan. Ze probeerde haar woede te onderdrukken, maar was er toch vrij zeker van dat ze hem niet bepaald vriendelijk aan keek. Zonder verder nog een woord tegen hem te zeggen, kwam ze overeind. Ze keek Ash nog even kort aan, toch nog een beetje twijfelend of ze wel echt weg moest lopen. "Fijn om met je gesproken te hebben," zei ze - relatief kalm. Ze draaide zich om en liep bij hem vandaan.

Ashieee <3 // 148 // ~

Terug naar boven Ga naar beneden
Ash
Admin
Ash

Aantal berichten : 123
Naam : Tamar
Personages : Blue

Character sheet
Geslacht: Man
Leeftijd: 18 years
Rang: Alpha - Alpha

Wolf in sheep's clothing || Ash Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wolf in sheep's clothing || Ash   Wolf in sheep's clothing || Ash Emptyza sep 10, 2016 11:00 pm

Ash

x




Throw me to the wolfs, and I will return leading the pack




Hij had haar verteld wat hij gedaan had. Hij had moorden gepleegd. En hij had designerdrugs gemaakt, iets dat hij leuk had gevonden om te doen. Zijn vrienden kwamen regelmatig bij hem, vroegen hem of hij nog iets nieuws had. En dan had hij ze met een zekere trots zijn laatste maaksel gegeven en gezien hoe ze in vervoering naar zijn klok hadden zitten kijken. Ergens was het al bizar geweest dat hij vrienden had gehad, maar het was een groep geweest waar hij zich goed in voelde. Eentje waar het veinzen van de emoties makkelijker was gegaan dan bij de rest van de wereld.
Echter bleek Maia niet blij met zijn antwoord. Met een mengeling van woede en een andere emotie die hij niet kon thuisbrengen keek ze hem aan, alvorens op te staan. ‘Fijn om met je gesproken te hebben’ – en weg was ze. Verward stond hij op, om haar door de bomen te zien verdwijnen. Hij snapte niet wat er aan de hand was, maar hij wist wel dat hij haar terug moest halen als hij het wilde weten. Zijn passen versnelden terwijl hij op haar toe rende en haar van achteren met twee armen omklemde. Bijna alsof hij haar knuffelde. ’Maia,’ klonk zijn stem zacht. ’Leg het me uit.’ Hij klemde haar tegen zich aan terwijl hij zichzelf in zittende positie op de grond liet zakken, de roodharige tegen zijn borst geklemd.

Powerplay met toestemming.




@ by AngelOfTheLord from Kickstart
Terug naar boven Ga naar beneden
Maia
Admin
Maia

Aantal berichten : 73
Naam : Sacha
Personages : Mason

Character sheet
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 19
Rang: Leader

Wolf in sheep's clothing || Ash Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wolf in sheep's clothing || Ash   Wolf in sheep's clothing || Ash Emptyza sep 10, 2016 11:09 pm


no mercy, no regret, only violence.

Ze had kunnen verwachten dat hij achter haar aan zou komen. Maar ze had niet verwacht dat hij haar op deze manier tegen zich aan zou klemmen. De roodharige probeerde zich los te wurmen uit zijn greep, maar Ash was simpelweg een heel stuk sterker. "Maia," klonk zijn zachte stem. "Leg het me uit." De jongen liet zichzelf op de grond zakken en trok haar daarmee ook omlaag. Nog steeds probeerde ze, tevergeefs weliswaar, tegen te stribbelen. "Ik hoef jou helemaal niets uit te leggen," siste ze hem kwaad toe. "Laat me los." Maia probeerde nog steeds los te komen uit zijn armen, maar besefte al gauw dat dat haar toch niet ging lukken. "Laat me los, nu," herhaalde ze, iets dreigender nu. Ze wilde hem helemaal niets vertellen, ze kende hem nauwelijks. Bovendien wilde ze nu eigenlijk ook vrij weinig nog met hem te maken hebben.

Ash // 153 // ~

Terug naar boven Ga naar beneden
Ash
Admin
Ash

Aantal berichten : 123
Naam : Tamar
Personages : Blue

Character sheet
Geslacht: Man
Leeftijd: 18 years
Rang: Alpha - Alpha

Wolf in sheep's clothing || Ash Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wolf in sheep's clothing || Ash   Wolf in sheep's clothing || Ash Emptyzo sep 11, 2016 12:13 am

Ash

x




Throw me to the wolfs, and I will return leading the pack




Het meisje in zijn armen begon tegen te spartelen. Eerst relatief rustig, daarna steeds meer alsof ze het meende, tot op het punt dat hij vermoedde dat als hij haar nu los zou laten, ze hem een knietje zou geven en hem vervolgens de nek om te draaien. ‘Ik hoef jou helemaal niets uit te leggen,’ werd hem kwaad toe gesist. Tot op zekere hoogte was hij het met haar eens, maar dat was nog geen oplossing voor zijn nieuwsgierigheid. ’I don’t care,’ was dan ook zijn rustige, zachte antwoord. ‘Laat me los. Laat me los, nu.’ Ze klonk nu echt kwaad, maar hij weigerde haar nu haar zin te geven. ’Eerst bied je me seks, en dan doe je dit. Misschien had ik mijn kans moeten grijpen toen ik hem had.’ Zijn stem bleef emotieloos, rustig en zacht, terwijl hij achterover leunde tot hij op de bosgrond lag. Met een korte zucht spreidde hij zijn benen en klemde ze om die van Maia. Het scheelde dat ze wat kleiner was dan hij.



@ by AngelOfTheLord from Kickstart
Terug naar boven Ga naar beneden
Maia
Admin
Maia

Aantal berichten : 73
Naam : Sacha
Personages : Mason

Character sheet
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 19
Rang: Leader

Wolf in sheep's clothing || Ash Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wolf in sheep's clothing || Ash   Wolf in sheep's clothing || Ash Emptyzo sep 11, 2016 7:26 pm


no mercy, no regret, only violence.

“Eerst bied je me seks, en dan doe je dit. Misschien had ik mijn kans moeten grijpen toen ik hem had,” klonk zijn eeuwige emotieloze stem. Ash bleef haar tegen zich aan geklemd houden en klemde uiteindelijk zelfs zijn benen om haar heen, zodat ze al helemaal geen kant meer op kon. Het roodharige meisje bleef proberen om los te komen. Maar dat bleek nu een geheel hopeloze actie te zijn en dus gaf ze het tegenstribbelen maar op. “Als je het dan echt zo graag wilt weten,” verzuchtte ze, “ik ben opgepakt omdat ik hele drugsbendes heb uitgemoord.” Maia klonk nog even kwaad als voorheen en probeerde zich weer los te wurmen. “Dus als je niet wilt dat ik je aan het lijstje toevoeg, dan moet je me nu maar gewoon loslaten,” siste ze.

Ash // 135 // ~

Terug naar boven Ga naar beneden
Ash
Admin
Ash

Aantal berichten : 123
Naam : Tamar
Personages : Blue

Character sheet
Geslacht: Man
Leeftijd: 18 years
Rang: Alpha - Alpha

Wolf in sheep's clothing || Ash Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wolf in sheep's clothing || Ash   Wolf in sheep's clothing || Ash Emptyzo sep 11, 2016 8:43 pm

Ash

x




Throw me to the wolfs, and I will return leading the pack




‘Als je het dan echt zo graag wilt weten, ik ben opgepakt omdat ik hele drugsbendes heb uitgemoord,’ klonk de stem van de roodharige, nog net zo kwaad als eerst. ‘Dus als je niet wilt dat ik je aan het lijstje toevoeg, dan moet je me nu maar gewoon loslaten,’ siste ze erachteraan. Ash zuchtte in haar oor. ’Just so you know,’ begon hij op terloopse toon, ’No one ever OD’d under my watch or under influence my drugs.’ Natuurlijk zou dat de roodharige niet heel veel uitmaken.. Of misschien ook wel. ’Ik dealde niet, ik had geen partners, ik had vrienden die eens iets anders dan standaard wilden proberen.’ Nog steeds had hij haar in een soort houtgreep, en nog steeds probeerde ze daar uit te komen. Waarom ze niet gewoon opgaf was hem een raadsel, immers was hij veel sterker. ’En wie zegt dat je me niet alsnog afmaakt als ik je los zou laten.’ Het was geen vraag, eerder een conclusie.



@ by AngelOfTheLord from Kickstart
Terug naar boven Ga naar beneden
Maia
Admin
Maia

Aantal berichten : 73
Naam : Sacha
Personages : Mason

Character sheet
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 19
Rang: Leader

Wolf in sheep's clothing || Ash Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wolf in sheep's clothing || Ash   Wolf in sheep's clothing || Ash Emptyzo sep 11, 2016 9:33 pm


no mercy, no regret, only violence.

"Just so you know. No one ever OD'd under my watch or under influence of my drugs." Maia probeerde geërgerd haar schouders op te halen, om tot de conclusie te komen dat zelfs dit niet goed lukte. "Ik dealde niet, ik had geen partners, ik had vrienden die eens iets anders dan standaard wilden proberen," vervolgde hij. De roodharige bleef koppig proberen om zichzelf los te krijgen. "Alsof mij dat allemaal wat kan schelen," ze schreeuwde nu bijna, waardoor ze zichzelf wel moest dwingen om haar woede onder controle te houden. "Jullie zijn allemaal hetzelfde," sprak ze - haar stem klonk weer wat rustiger, "hoeveel agenten heb je gedood?" Zijn greep werd nu onderhand lichtelijk irritant, waardoor ze alleen maar geïrriteerder werd en nog meer tegen ging stribbelen. "En wie zegt dat je me niet alsnog afmaakt als ik je los zou laten," klonk zijn stem. "Niemand," gaf ze toe, "maar je dood zal wellicht iets minder pijnlijk worden als je me verdomme nu gewoon loslaat."

Ashie // 175 // ~

Terug naar boven Ga naar beneden
Ash
Admin
Ash

Aantal berichten : 123
Naam : Tamar
Personages : Blue

Character sheet
Geslacht: Man
Leeftijd: 18 years
Rang: Alpha - Alpha

Wolf in sheep's clothing || Ash Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wolf in sheep's clothing || Ash   Wolf in sheep's clothing || Ash Emptyzo sep 11, 2016 9:45 pm

Ash

x




Throw me to the wolfs, and I will return leading the pack




‘Alsof mij dat allemaal wat kan schelen,’ klonk de bijna schreeuwende stem van het meisje. ‘Jullie zijn allemaal hetzelfde, hoeveel agenten heb je gedood?’ Maia’s stem werd nu iets kalmer, maar Ash durfde het nog steeds niet aan om haar los te laten. Haar woorden hierover negeerde hij dan ook. ’Agenten?’ Zijn toon was verbaasd. ’Ik heb nog nooit een agent vermoord. Ze wisten niets van mijn drugs af. En in eerste instantie ook niets van mijn moorden.’ De laatste zin had een meer bittere toon, daar het niet had hoeven gebeuren. ’Ze kwamen me halen toen ik sliep.’ Hij snapte haar niet. Ze was zelf net zo goed een crimineel, wat was haar fascinatie met de politie?



@ by AngelOfTheLord from Kickstart
Terug naar boven Ga naar beneden
Maia
Admin
Maia

Aantal berichten : 73
Naam : Sacha
Personages : Mason

Character sheet
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 19
Rang: Leader

Wolf in sheep's clothing || Ash Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wolf in sheep's clothing || Ash   Wolf in sheep's clothing || Ash Emptyzo sep 11, 2016 10:04 pm


no mercy, no regret, only violence.

"Agenten?" klonk de stem van de jongen verbaasd - dat was wellicht dan ook voor het eerst dat ze iets van een emotie in zijn stem hoorde. "Ik heb nog nooit een agent vermoord." Die woorden kalmeerde haar wat meer, waardoor ze toch maar besloot om te stoppen met tegenstribbelen. De roodharige had niet verwacht dat hij nog nooit een agent had vermoord, ergens zat ze met de gedachte dat iedereen binnen de drugswereld dat wel had gedaan. Ze was dan ook wel redelijk goed in overdrijven, maar dat terzijde. "Ze wisten niets van mijn drugs af. En in de eerste instantie ook niets van mijn moorden. Ze kwamen me halen toen ik sliep." Maia haalde even diep adem. "Laat me los, Ash," sprak ze nu, haar stem weer als vanouds. "Ik beloof je dat ik je niets aan zal doen." Immers wist ze nu dat dat niet nodig zou zijn.

Ash // 154 // ~

Terug naar boven Ga naar beneden
Ash
Admin
Ash

Aantal berichten : 123
Naam : Tamar
Personages : Blue

Character sheet
Geslacht: Man
Leeftijd: 18 years
Rang: Alpha - Alpha

Wolf in sheep's clothing || Ash Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wolf in sheep's clothing || Ash   Wolf in sheep's clothing || Ash Emptyzo sep 11, 2016 10:19 pm

Ash

x




Throw me to the wolfs, and I will return leading the pack




Ash had haar op bijzonder emotionele – voor zijn doen dan toch – toon verteld hoe zijn criminele leven in grote lijnen was verlopen. Hij snapte niets van haar plotselinge uitval. Over agenten notabene. Nee, hij had niet echt iets tegen de mensen, ze deden gewoon hun werk. Hij hield zich meer bezig met mensen die hem moedwillig tegenzaten – die belandden meestal onder de grond. ‘Laat me los Ash.’ Het meisje in zijn armen was gestopt met tegenstribbelen en ook haar stem was weer rustig. ‘Ik beloof je dat ik je niets aan zal doen.’ Met in eerste instantie nog enige twijfel, liet de jongen eerst haar benen gaan. Toen er nog niets gebeurde liet hij ook langzaam zijn armen van haar af glijden zodat ze op zou kunnen staan, of in ieder geval van hem af kon rollen.



@ by AngelOfTheLord from Kickstart
Terug naar boven Ga naar beneden
Maia
Admin
Maia

Aantal berichten : 73
Naam : Sacha
Personages : Mason

Character sheet
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 19
Rang: Leader

Wolf in sheep's clothing || Ash Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wolf in sheep's clothing || Ash   Wolf in sheep's clothing || Ash Emptyzo sep 11, 2016 10:30 pm


no mercy, no regret, only violence.

Tot haar verbazing, liet de jongen haar voorzichtig los. Eerst haar benen, waarbij ze rustig bleef liggen - zodat hij zich niet plotseling zou bedenken. En toen ook haar armen. Soepel rolde ze van hem af, waardoor de bladeren waar ze op belandde zacht kraakten onder haar gewicht. De roodharige krabbelde overeind. Ze viste een blaadje, met vrijwel dezelfde kleur als haar rode lokken, uit haar haren - wat ze daarna weer enigszins in model probeerde te krijgen. "Was dat nou zo moeilijk?" sprak ze, terwijl ze haar handen in haar zij zette en de jongen strak aankeek. Ze was niet meer boos, slechts een beetje geïrriteerd. Hij had haar vijf minuten geleden verdomme ook al los kunnen laten. Hoewel ze eigenlijk niet zeker wist of ze hem dan wellicht toch wat had aangedaan.

Ash // 134 // ~

Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud




Wolf in sheep's clothing || Ash Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wolf in sheep's clothing || Ash   Wolf in sheep's clothing || Ash Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Wolf in sheep's clothing || Ash
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
The Isolation Project :: North :: Creek-
Ga naar: