IndexKalenderFAQZoekenGebruikerslijstGebruikersgroepenRegistrerenInloggen

Deel | 

Darkness || Alice

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Mason

Aantal berichten : 59
Naam : Sacha

Character sheet
Geslacht: Man
Leeftijd: 20
Rang:

BerichtOnderwerp: Darkness || Alice   vr sep 09, 2016 4:31 pm

THE DEVIL IS AN ANGEL TOO
Het was al laat in de nacht. Het enige waardoor Mason nog wat kon zien, was de reflectie van het maanlicht op het water van de waterval voor hem. Hij had zelf ook wel door dat het wellicht niet al te verstandig was om in het donker hier nog rond te zwerven, omgeven door psychopaten. Maar ach, hij was zelf ook niet bepaald een lieverdje – dus hij vermoedde dat hij zichzelf wel zou kunnen redden. De jongen had zich nog niet helemaal aan kunnen passen aan het normale dagritme. Het laatste jaar had hij dag en nacht omgedraaid, omdat moorden plegen en iemands lijk in stukken snijden toch net wat gemakkelijker ging als iedereen al sliep. De jongen kon ergens nog steeds niet geheel geloven dat de politie hem te pakken had gekregen. Immers, werkte hij altijd met uiterste precisie. Hij rekte zich even uit, alvorens in kleermakerszit op de grond te gaan zitten. Hij staarde naar de waterval. In gedachten verzonken, maar alsnog alert en op zijn hoede – zoekende naar de kleinste geluiden en bewegingen.

& ALICE
thank you Sarah of Kickstart!

some days even the devil sits back and admires my work
Terug naar boven Ga naar beneden
Profiel bekijken
Alice

Aantal berichten : 37
Naam : Lisanne

BerichtOnderwerp: Re: Darkness || Alice   vr sep 09, 2016 8:13 pm

Wat hield Alice toch van het donker. Je kon altijd zo fijn rondzwerven zonder dat je de hele tijd mensen tegen het lijf liep. Echter bleef ze wel altijd alert. Je weet maar nooit wie er plotseling voor je kan staan. Het zal niet de eerste keer zijn dat er opeens iemand opduikt. Bij elk klein geluidje zou Alice zich klaarmaken om iemand neer te slaan. Ondanks dat je moest oppassen voor gevaar was de nacht wel echt prachtig. Het liefst zou de blondine haar bestaan alleen in de nacht voortzetten.

Even dacht ze iets te horen. Een ademhaling of in ieder geval een teken van leven. Hoe meer ze ging luisteren kreeg ze de indruk dat ze niet alleen was in deze wonderschone nacht. Alice besloot extra alert te zijn en uit te zoeken of er inderdaad teken van leven was. ~
can't be tamed
© rixton.

Character sheet
Rang:

BerichtOnderwerp: Re: Darkness || Alice   vr sep 09, 2016 8:28 pm

Het zachte gekraak van blaadjes deed Mason opschrikken uit zijn gedachten. Binnen een halve seconde stond hij overeind, zonder daarbij ook maar een klein beetje geluid te maken. Hij had een losliggende steen, die ongeveer zo groot was als de palm van zijn hand, van de grond afgegrist. Dat was het beste wapen wat hij op dit moment binnen bereik had. Op zijn hoede keek hij om zich heen, maar hij bleef staan waar hij stond. Bang om teveel geluid te maken. Zijn ogen gleden over de omgeving, zochten naar een teken van leven.

Hij dacht in de verte, langs de bomenrand een silhouet te zien. Het was een mens. Klein, hij was zelf veel langer. Waarschijnlijk een vrouw, maar dat kon hij ook fout hebben. Zijn zicht in het donker was goed, maar niet goed genoeg om zulke details te kunnen zien. "Wie ben je?" sprak hij het silhouet toe. Hij wist niet geheel zeker of de persoon hem gehoord zou hebben, maar hij durfde het niet aan om zijn stem nog meer te verheffen.

Profiel bekijken
Alice

BerichtOnderwerp: Re: Darkness || Alice   vr sep 09, 2016 8:36 pm

Haar vermoeden was juist. Er was inderdaad iemand. ‘Wie ben je?’ Het klonk als een mannenstem. Alice trok haar wenkbrauw op. “Geef mij een reden waarom ik dat zou vertellen,” sprak ze verontwaardigd. Zomaar haar naam weggeven? Zoiets doms zou ze nooit doen. Wat gaat het een vreemde aan hoe ze heette. Stiekem wilde ze toch wel weten wie er tegen haar sprak. Ze besloot een stukje door te lopen en zag uiteindelijk een jongen zitten. Zonder ook maar iets tegen hem te zeggen bekeek Alice hem een beetje. Waarom was hij zo laat nog buiten? En waarom moest uitgerekend zij hem tegen komen?
can't be tamed
© rixton.

Character sheet
Rang:

BerichtOnderwerp: Re: Darkness || Alice   vr sep 09, 2016 8:52 pm

"Geef mij een reden waarom ik dat zou vertellen," klonk een verontwaardigde vrouwenstem. Hij trok zijn wenkbrauwen op toen het meisje wel op hem af kwam lopen. Dus ze wilde hem niet vertellen hoe ze heette, maar vervolgens wel dichterbij komen om te zien hoe hij eruit zag. Of misschien wilde ze hem vermoorden, maar dan maakte ze wel een hele domme keuze. Zodra ze hem genaderd was en hij haar goed kon bekijken, kwam hij tot de conclusie dat ze behoorlijk knap was. Weliswaar nogal arrogant, maar wel knap. "Omdat het beleefd is om jezelf voor te stellen als je een gesprek aangaat met iemand," merkte Mason droogjes op, terwijl hij een hand door zijn bruine haar haalde. "Bovendien, wil ik van knappe mensen altijd wel de naam weten. Toch een beetje ongemakkelijk als je de naam van degene met wie je in bed belandt niet weet." Hij toverde een schuine grijns rond zijn lippen, terwijl hij zijn ogen over haar lichaam liet glijden - opvallend genoeg zodat zij het op zou merken.

Profiel bekijken
Alice

BerichtOnderwerp: Re: Darkness || Alice   vr sep 09, 2016 9:05 pm

‘Omdat het beleefd is om jezelf voor te stellen als je een gesprek aangaat met iemand,’ had de jongen droogjes opgemerkt. ‘Bovendien, wil ik van knappe mensen altijd wel de naam weten. Toch een beetje ongemakkelijk als je de naam van degene met wie je in bed belandt niet weet.’ Alice trok nogmaals haar wenkbrauw op. “Ten eerste zit ik hier niet om beleefd te zijn. En ten tweede waarom denk jij in godsnaam dat ik met jou in bed zou belanden?” Nee van jongens en hun zogenaamde behoeftes om meisjes het bed in te krijgen begreep ze niet veel. Sowieso begreep Alice eigenlijk niets van jongens. Zij ook niets van haar waarschijnlijk.
can't be tamed
© rixton.

Character sheet
Rang:

BerichtOnderwerp: Re: Darkness || Alice   vr sep 09, 2016 9:16 pm

Het meisje leek niet erg gediend te zijn van zijn lichtelijk seksuele bedoelingen. "Ten eerste zit ik hier niet om beleefd te doen. En ten tweede waarom denk jij in godsnaam dat ik met jou in bed zou belanden?" Haar arrogante uitdrukking werd vergroot doordat ze alweer haar wenkbrauw optrok. Mason grinnikte om het feit dat ze opmerking daadwerkelijk serieus leek te nemen. Hij keek haar met grote ogen aan. "Aaah, kom op lieverd. Geef nou toe, wie zou er niet met deze knappe kop naar bed willen?" Hij aaide even kort met zijn hand over zijn eigen wang. "Kom op, niet zo kinderachtig nu. Vertel me hoe je heet."

Profiel bekijken
Alice

BerichtOnderwerp: Re: Darkness || Alice   vr sep 09, 2016 9:25 pm

Aaah, kom op lieverd. Geef nou toe, wie zou er niet met deze knappe kop naar bed willen?’ Alice rolde met haar ogen. ‘ Kom op, niet zo kinderachtig nu. Vertel me hoe je heet.’ De blondine haalde haar schouders op. “Kennelijk denk je dat ik de persoon ben om grapjes mee te maken. Ik zal je even uit de droom helpen, dat is niet zo. Ik hou niet van humor en heb het dus ook niet.” Dit soort mensen waren dus echt ontzettend vermoeiend. Eigenlijk zou ze het liefst een mes door hem heen halen, maar dit zielige figuur verdiende het niet eens om vermoord te worden. Alice slaakte een zucht en maakte aanstalten om weg te lopen.
can't be tamed
© rixton.

Character sheet
Rang:

BerichtOnderwerp: Re: Darkness || Alice   vr sep 09, 2016 9:33 pm

De blondine haalde slechts haar schouders op en probeerde duidelijk te maken dat ze geen humor had, of iets in die richting - een deel van de zin was in zijn hoofd in 'bla.. bla.. bla..' veranderd. Dit meisje was zo ongelooflijk saai, maar toch ergens ook intrigerend. Mason kon niet te weerstaan toch te proberen om op zijn minst een lachje op haar gezicht te doen verschijnen. Of om zijn naam schreeuwend uit haar keel te horen komen, beide was ook prima. "Leuke naam, wel een beetje lang," antwoordde hij, aangezien hij nog steeds haar naam niet had gekregen. Toen het meisje weg wilde lopen pakte hij haar vlug bij haar pols beet. "Luister meid," zei hij - terwijl hij het meisje naar zich toe trok. "Ik ben iemand die je te vriend wilt houden," fluisterde hij, er lag een ijzige, dreigende ondertoon in zijn stem. "Dus, laten we dit nog eens proberen. Ik ben Mason en wat is jouw naam, schoonheid?”

Profiel bekijken
Alice

BerichtOnderwerp: Re: Darkness || Alice   vr sep 09, 2016 9:43 pm

De blondine trok zich hardhandig los. “Waag het niet om me nog eens aan te raken. "Waarom zou ik jou te vriend moeten houden? Het ergste wat kan gebeuren is dat je me afmaakt. En is dat nou zo erg? Dood gaan we allemaal." Alice besloot om de jongen voor de eerste keer aan te kijken, boos weliswaar, maar toch.

Wat dacht hij wel niet? Niemand kon haar bang maken en hij zeker niet. Misschien moest ze de optie om hem te vermoorden toch in overweging nemen. Hij was in ieder geval verschrikkelijk irritant. Als het tot moord zou komen, moet het wel gruwelijk en pijnlijk zijn. Daar ging ze nou is eventjes lekker over nadenken.
can't be tamed
© rixton.

Character sheet
Rang:

BerichtOnderwerp: Re: Darkness || Alice   za sep 10, 2016 7:09 pm

Mason rolde, lichtelijk geërgerd, met zijn ogen toen het meisje zichzelf weer los trok. Hij plaatse zijn hand onder haar kin, zijn grip was iets steviger dan wellicht nodig was, en dwong haar om hem aan te blijven kijken. "Dood gaan we allemaal," klonk de stem van het meisje - die hem boos aanstaarde. "Dood gaan we allemaal, dat klopt," klonk zijn respons. "Maar als je de kans krijgt om nog tien jaar te blijven leven of om nu al te sterven, wat zou je dan kiezen?" Hij keek haar strak aan, nam elk kleine detail van haar gelaat in zich op. "Bovendien, wie zegt dat ik je zal vermoorden? Mishandeling past veel beter bij jou," zei hij, met een geniepige glimlach rond zijn lippen. "Langzaam laten lijden, bijna dood laten bloeden - en pas stoppen als je nog net in leven bent. Je wil niet weten wat ik allemaal met jou zou willen doen."

Profiel bekijken
Alice

BerichtOnderwerp: Re: Darkness || Alice   za sep 10, 2016 7:44 pm

Alice slaakte een zucht. "De meeste mensen hier zouden mij zeer waarschijnlijk door een lange lijdensweg willen zien gaan. Waarom zou ik bang zijn voor jou in het bijzonder?" zei ze droogjes. Nee de blondine was niet snel onder de indruk. En al helemaal niet door zo’n sukkel als deze jongen. Wat denkt hij wel niet? Alhoewel zijn sadistische opmerkingen haar wel beter bevielen dan de seksueel getinte opmerkingen. Echter bleef hij wel irritant, maar ach dat geldt voor de meeste mensen in de wereld. Hij was enkel een toevoeging aan de lijst van in en in trieste personen. Alice keek om haar heen, wachtend op de reactie van de jongen.
can't be tamed
© rixton.

Character sheet
Rang:

BerichtOnderwerp: Re: Darkness || Alice   za sep 10, 2016 7:52 pm

Hij verstrakte zijn grip nog een klein beetje, tot op het punt dat het bij het meisje vermoedelijk pijn ging doen. Mason bleef haar gezicht bestuderen, in de hoop iets van pijn te kunnen herkennen. "De meeste mensen hier zouden mij zeer waarschijnlijk door een lange lijdensweg willen zien gaan. Waarom zou ik bang zijn voor jou in het bijzonder?" Een emotieloos gegrinnik ontsnapte uit zijn keel. "Omdat de meeste mensen hier nog geen angst willen zaaien, omdat ze een betrouwbare reputatie willen maken tegenover de rest. Omdat ze zelf niet vermoord willen worden en daarom anderen ook niets aandoen," een schuine grijns vormde zich rond zijn lippen, "maar ik? Ik geef helemaal niets om mijn reputatie. De dood intrigeert mij haast meer dan het leven zelf. Dus nee, de anderen willen misschien hetzelfde met je doen als ik. Maar.. ik ben wellicht een van de weinige die het ook daadwerkelijk zou doen." Hij keek haar recht in haar ogen aan en liet zijn vrije hand kort over haar wang glijden. "Dus, ga je me nu eindelijk vertellen hoe je heet?"

Profiel bekijken
Alice

BerichtOnderwerp: Re: Darkness || Alice   za sep 10, 2016 8:00 pm

De blondine had een hoge pijngrens, dus het feit dat de jongen haar steviger vast pakte deed haar niet veel. Echter begon ze wel haar geduld te verliezen en kreeg het meisje het vermoeden dat ze niet los werd gelaten als ze haar naam niet zei. "Goed als je zo wanhopig bent. Alice. Dat is mijn naam." Het hoge woord was er uit. Hopelijk zou de jongen haar nu met rust laten. "Oh ja zou je me dan nu ook los kunnen laten. Ik houd er niet van als mensen me aanraken." Dat laatste had ze misschien niet moeten zeggen, maar ja te laat.
can't be tamed
© rixton.

Character sheet
Rang:

BerichtOnderwerp: Re: Darkness || Alice   za sep 10, 2016 8:11 pm

Alice bleek haar naam te zijn, hm.. lekker typisch - met dat blonde haar. Toch jammer dat ze niet lief genoeg was om Alice in Wonderland voor te kunnen stellen - hij kon een rollenspel op zijn tijd niet waarderen. Maar hij betwijfelde of het meisje een geloofwaardige Alice voor zou stellen, hij daarentegen zou een prima Mad Hatter zijn. "Oh ja zou je me dan nu ook los kunnen laten? Ik houd er niet van als mensen me aanraken." Een brede grijns verscheen op zijn gelaat. Dus mevrouw hield er niet van als mensen haar aanraakten, interessant. "Hmm, dus je houdt er ook niet van als iemand dit doet?" Hij bleef haar recht in haar ogen aankijken, terwijl hij zijn vrije hand verplaatste naar haar heup. Zijn andere hand lag nog steeds onder haar kin. "Of als ik dit doe?" Met een grijns boog hij zich wat voorover om zijn lippen, ietwat hardhandig, op die van haar te drukken. Hij wist dat hij hiermee een klap kon verwachten, maar dat maakte hem eigenlijk niet zoveel uit.

Profiel bekijken
Alice

BerichtOnderwerp: Re: Darkness || Alice   za sep 10, 2016 8:21 pm

Nadat de jongen zijn lippen op die van haar had gedrukt gaf Alice hem direct een knietje en hard ook. Met behoorlijk wat snelheid liep het meisje weg. Normaal gesproken had ze iemand al meteen vermoord, maar aangezien dit de eerste keer was dat ze een kus kreeg, op deze manier dan, was ze er even niet toe in staat. Wel schopte ze even heel hard tegen een boom aan. Iets te hard. Terwijl ze de pijn aan negeren was, liep ze haastig door. Ergens wist ze zeker dat de jongen haar achterna zou komen, maar dat was van latere zorg. In de tussentijd kon ze vast wel iets verzinnen over hoe ze hem iets aan zou doen.
can't be tamed
© rixton.

Character sheet
Rang:

BerichtOnderwerp: Re: Darkness || Alice   za sep 10, 2016 8:39 pm

Het meisje slaagde er toch in om hem te verrassen, toen ze hem een behoorlijk hard knietje gaf. Echter, had hij er in zijn leven behoorlijk wat gekregen. Dus hij was onderhand wel gewend geraakt aan de pijn. Mason had de pijn vrij snel weer onder controle. Waarna hij op een rustige looppas achter haar aanging, ze maakte genoeg geluid - dus haar volgen was niet al te moeilijk. "Aaaah, kom op Alice," riep hij, "waarom kom je niet met me spelen? Het was net zo gezellig!" Hij vroeg zich even af hoeveel mensen hem nu zouden horen en of er iemand op het geluid af zou komen, maar het was veel leuker om het meisje op te jagen dan om zich zorgen te maken over anderen. Hij versnelde zijn looptempo, totdat hij achter haar aan jogde. "Aaaaaalice, waar ben jeeeee?"

Profiel bekijken
Alice

BerichtOnderwerp: Re: Darkness || Alice   za sep 10, 2016 8:45 pm

Alice besloot hoog in een boom te klimmen. Het feit dat de jongen achter haar aan was gekomen had haar niet verrast. Of het heel verstandig was om een boom in te klimmen wist ze niet. Het was in ieder geval het proberen waard. Zachtjes en behendig klom ze naar het topje. De tak was gelukkig erg klein dus al zou de jongen proberen om de boom in te klimmen zou hij niet naast haar kunnen komen te zitten. Gelukkig had ze geen last van hoogtevrees. Ook had ze een goeie conditie dus buiten adem was de blondine helemaal niet. Ze probeerde haar adem een beetje in te houden zodat hij haar niet meer zou horen.
can't be tamed
© rixton.

Character sheet
Rang:

BerichtOnderwerp: Re: Darkness || Alice   za sep 10, 2016 8:56 pm

"Aliceeee, schatje. Kom nou tevoorschijn," kierde hij, met een luidde stem. Hij keek om zich heen, ze waren onderhand alweer in het bos beland. Het enige probleem was nu alleen dat hij geen flauw idee had waar ze was. Hij hoorde geen voetstappen meer. Dus of ze stond ergens stil, verstopt achter een boom of iets dergelijks. Of ze was in een boom geklommen. Vermoedelijk. "Kom nou Alice," zei hij, "we hadden het zo leuk samen!" Hij keek omhoog naar de boomtoppen en zag een gestalte op een tak zitten. Hij griste de steen weer uit zijn zak en slingerde het in haar richting - in de hoop dat het haar zou raken. "Gaan we de aap uithangen? Daar ben jij toch veel te mooi voor!"

Profiel bekijken
Alice

BerichtOnderwerp: Re: Darkness || Alice   za sep 10, 2016 9:03 pm

Alice kon net op tijd de steen vangen en deed die in haar broekzak. "Dus ik ben te mooi om in een boom te klimmen maar een steen naar me gooien kan wel?" zei ze verontwaardigd. Waarom moest hij zo nodig achter haar aan lopen? Had hij nou echt niks beters te doen dan achter haar aan te zitten? Dit begon langzaam aan een beetje vermoeiend te worden. Hij zal op een bepaald moment toch wel weggaan? Aan de andere kant ziet ze hem er ook wel voor aan om net zo lang te wachten totdat ze de boom zou uitklimmen.
can't be tamed
© rixton.

Character sheet
Rang:

BerichtOnderwerp: Re: Darkness || Alice   za sep 10, 2016 9:07 pm

"Dus ik ben te mooi om in een boom te klimmen maar een steen naar me gooien kan wel?" Mason haalde zijn schouders op. "Dat is niet wat ik zei. Ik zei dat je te mooi was om een aap na te doen," gaf hij droogjes antwoord. "Bovendien, komen de mooiste dingen vaak voort uit pijn. Vandaar die steen dus." Met een charmante glimlach keek hij omhoog, wachtende totdat ze vanzelf de boom uit zou komen - maar al gauw besefte hij dat ze dat waarschijnlijk niet zou doen. "Kom je nog naar beneden, lieverd. Of moet ik hier de rest van de nacht blijven wachten, totdat je in slaap valt en op de grond belandt? Bedenk je eens wat ik allemaal zou kunnen doen als jij buiten westen op de grond zou liggen.." zei hij, grinnikend.

Profiel bekijken
Alice

BerichtOnderwerp: Re: Darkness || Alice   za sep 10, 2016 9:16 pm

De blondine slaakte een zucht. "Ik slaap vooral overdag dus de kans dat ik nu in slaap val is vrij klein. Is het nou echt zo moeilijk om mij gewoon met rust te laten. Er is werkelijk helemaal niets leuk aan mij dus ga achter iemand anders aan die er wel behoefte aan heeft om met jou in bed te belanden," zei ze geïrriteerd. Hoelang zou het nog gaan duren voordat hij haar met rust ging laten? Waarschijnlijk ging dit niet gebeuren, maar toch had het meisje ergens de hoop dat hij alsnog weg zou gaan. Op zoek naar een chick die haar gat wel zo nodig gevuld moest hebben. Daar was zij er niet een van.
can't be tamed
© rixton.

Character sheet
Rang:

BerichtOnderwerp: Re: Darkness || Alice   za sep 10, 2016 9:22 pm

"Ik slaap vooral overdag, dus de kans dat ik nu in slaap val is vrij klein. Is het nou echt zo moeilijk om mij gewoon met rust te laten. Er is werkelijk helemaal niets leuk aan mij, dus ga achter iemand anders aan die er wel behoefte aan heeft om met jou in bed te belanden," klonk de stem van de blondine geïrriteerd. Mason liet zich op de grond zakken, tegen een boom aan - die tegenover degene stond waar Alice in zat. Hij keek op naar haar gestalte. "Ben je nou werkelijk zo'n dom blondje? Wat iemand leuk maakt is vaak juist de onbereikbaarheid. Ja, een makkelijk iemand is van tijd tot tijd leuk. Maar het echte amusement ligt bij de uitdagingen, waar jij er dus een van bent."

Profiel bekijken
Alice

BerichtOnderwerp: Re: Darkness || Alice   za sep 10, 2016 9:33 pm

Alice sprong van het topje uit de boom naar beneden en landde netje op haar voeten. "Dus eerst ben ik een dom blondje en dan opeens een uitdaging. Interessante ontwikkeling vind je niet?" sprak ze met een spottende ondertoon. Grappig. Dit soort opmerkingen waren normaal gesproken niet voor haar weggelegd, maar deze kwam er best vloeiend uit. Kennelijk kon ze zichzelf dus ook nog verassen. "Maar stel dat het je zou lukken om mij in bed te krijgen. Dan is het daarna geen uitdaging meer, toch? Dat zou theoretisch betekenen dat je me dan met rust laat. Of niet?"

Suggereerde ze nou dat ze met hem naar bed zou gaan? Oké dat ging ver en daar moest ze ook eigenlijk niet aan denken, maar als het zou betekenen dat ze daarna van hem of zou zijn. Nee dat is vast niet wat er zou gebeuren. Dat zou wel heel makkelijk zijn.
can't be tamed
© rixton.

Character sheet
Rang:

BerichtOnderwerp: Re: Darkness || Alice   za sep 10, 2016 9:41 pm

"Dus eerst ben ik een dom blondje en dan opeens een uitdaging. Interessante ontwikkeling, vind je niet?" Hij haalde zijn schouders op. "Elk blondje dat niet zomaar met mij naar bed wil zie ik als een dom blondje," zei hij, met een sarcastische glimlach. Het was niet helemaal waar, immers was het wel vaker voorgekomen dat seks bij hem was geëindigd in een bloedbad. Veel blondjes hadden het niet overleefd, dus dat maakte hen eigenlijk domme blondjes juist omdat ze met hem naar bed waren gegaan. "Maar stel dat het je zou lukken om mij in bed te krijgen. Dan is het daarna geen uitdaging meer, toch? Dat zou theoretisch betekenen dat je me dan met rust laat. Of niet?" Mason grinnikte om de woorden van het meisje. "Stel je nou toch echt voor dat je wel met me naar bed gaat?" Hij grijnsde breed. "In theorie zou dat betekenen dat ik je met rust laat ja, maar dat ligt er ook wel een beetje aan hoe goed je blijkt te zijn, zei hij - terwijl hij naar haar knipoogde.

Profiel bekijken
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Darkness || Alice   

Darkness || Alice
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
The Isolation Project :: West :: Waterfall-