The Isolation Project
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

Deel
 

 No one's ever sure | Maia

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Blue

Blue

Aantal berichten : 64
Naam : Tamar
Personages : Ash

Character sheet
Geslacht: Man
Leeftijd: 17 years
Rang: -

No one's ever sure | Maia Empty
BerichtOnderwerp: No one's ever sure | Maia   No one's ever sure | Maia Emptyzo sep 11, 2016 8:56 pm

Blue

x




Let me walk you to hell




Met een vertwijfeld gezicht wandelde de blonde jongen door een voor hem nog praktisch onbekend dorpje. Zijn handen speelden met het zakmes dat hij te pakken had weten te krijgen, maar hij was er met zijn hoofd niet bij. Hij was bij wat hij op het punt stond te gaan doen; zich aansluiten bij een gang. En dat vond hij doodeng. Hij had nog geen huis, had de afgelopen nachten steeds ergens anders verbleven, en daar was hij wel klaar mee. Met andere woorden, als hij zich aansloot kon hij misschien ook direct een huis betrekken. Niemand wist hoe blij hem dat zou maken. Maar zo makkelijk was het allemaal niet; eerst moest hij op zoek naar het hoofd van de gang. Was dat nou Mei? May? Maia? Maia, dat was het.



@ by AngelOfTheLord from Kickstart
Terug naar boven Ga naar beneden
Maia
Admin
Maia

Aantal berichten : 73
Naam : Sacha
Personages : Mason

Character sheet
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 19
Rang: Leader

No one's ever sure | Maia Empty
BerichtOnderwerp: Re: No one's ever sure | Maia   No one's ever sure | Maia Emptyzo sep 11, 2016 9:43 pm


no mercy, no regret, only violence.

Ze wierp een blik door haar kleine huisje, wat nogal schaars ingericht was - maar er eigenlijk beter uitzag dan waar ze de afgelopen paar jaren gewoond had. De roodharige had elk raam, paranoïde als ze was, afgeplakt. Zo kon niemand naar binnen kijken en had ze volledige privacy. Ze boog voorover, zodat ze van haar lange haar een staart kon maken. Maia verplaatste de stoel die ze tegen de deur had gezet en opende het slot - wat ze gevonden had tussen de spullen die aan het begin gedumpt waren. Ze liep naar buiten, om vervolgens het slot aan de buitenkant van de deur te hangen en de sleutel in haar zak te stoppen. Een zachte zucht rolde over haar lippen, terwijl ze een willekeurige kant opliep. Ze zou wel weer zien waar ze vandaag uitkwam. Alert keek het meisje op, toen ze iemand haar tegemoet zag komen lopen. Ze kon niet precies zien hoe het gestalte eruit zag, vanaf deze afstand, maar ze wist wel vrij zeker dat ze het gestalte in elk geval niet herkende.

Blue // 176 // ~

Terug naar boven Ga naar beneden
Blue

Blue

Aantal berichten : 64
Naam : Tamar
Personages : Ash

Character sheet
Geslacht: Man
Leeftijd: 17 years
Rang: -

No one's ever sure | Maia Empty
BerichtOnderwerp: Re: No one's ever sure | Maia   No one's ever sure | Maia Emptyzo sep 11, 2016 9:54 pm

Blue

x




Let me walk you to hell




Alert stopte Blue het mes in zijn handen weer in zijn broekzak. Het had voor hem vreemd gevoeld om zijn telefoon achter te moeten laten voor hij hier gedumpt werd, het naakte gevoel van niets in zijn rechter broekzak hebben maakte dat hij nog steeds af en toe paniekerig aan zijn zak voelde – om zich weer te bedenken dat hij het ding achter had moeten laten.
Zijn aandacht verschoof toen hij een persoon een huis uit zag komen. Hij versnelde zijn passen, in stilte een gebed opzeggende dat het was wie hij zocht. Hoe dichter bij hij kwam, des te zekerder hij was dat hij de juiste persoon voor zich had. En dat terwijl zijn zoektocht geheel zo lang niet was geweest. ’Maia Maddox..?’ klonk zijn stem wat aarzelend.




@ by AngelOfTheLord from Kickstart
Terug naar boven Ga naar beneden
Maia
Admin
Maia

Aantal berichten : 73
Naam : Sacha
Personages : Mason

Character sheet
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 19
Rang: Leader

No one's ever sure | Maia Empty
BerichtOnderwerp: Re: No one's ever sure | Maia   No one's ever sure | Maia Emptyzo sep 11, 2016 10:11 pm


no mercy, no regret, only violence.

"Maia Maddox..?" klonk de vragende stem van de jongen voor haar. Verrast keek de roodharige hem aan - ze moest er nog steeds aanwennen dat er schijnbaar mensen waren hier die haar naam al wisten. Toch gaf het wel een zekere voldoening, alsof ze ineens super populair was - dat was ze in haar leven nooit geweest. Zelfverzekerd, maar toch alert, liep ze op de blonde jongen af. Maia nam hem aandachtig in zich op. Ze zette een, ietwat geforceerde, glimlach op. "Dat is mijn naam ja," antwoordde ze vriendelijk. "Het spijt me dat ik niet weet wie jij bent, maar.. hoe heet je?" Natuurlijk speet het haar niet echt dat ze hem niet kende, maar ze kon de manieren die haar ouders haar aangeleerd hadden nooit helemaal loslaten. Ondanks dat ze nu een getrainde sluipmoordenaar was, haar ouders zouden haar altijd bij blijven. Ze schudde de gedachten van zich af en keek de jongen aan.

Blue // 154 // ~

Terug naar boven Ga naar beneden
Blue

Blue

Aantal berichten : 64
Naam : Tamar
Personages : Ash

Character sheet
Geslacht: Man
Leeftijd: 17 years
Rang: -

No one's ever sure | Maia Empty
BerichtOnderwerp: Re: No one's ever sure | Maia   No one's ever sure | Maia Emptyzo sep 11, 2016 10:33 pm

Blue

x




Let me walk you to hell




Met zelfverzekerde tred kwam de roodharige zijn kant op gelopen, wat Blue eigenlijk alleen nog maar zenuwachtiger maakte. Hij probeerde het angstvallig te verbergen en bleef daarom maar gewoon staan waar hij stond, een onleesbare expressie op zijn gezicht. ‘Dat is mijn naam ja,’ klonk haar stem verrassend vriendelijk. ‘Het spijt me dat ik niet weet wie jij bent, maar… hoe heet je?’ Diep ademde hij in, alvorens haar antwoord te geven. ’James Blue. Zeg maar Blue.’ Even nam hij het meisje voor hem in zich op, alvorens over te gaan op de rede van zijn komst. ’Klopt het dat je de leader bent van.. Reflex?’ Hij hoopte van harte dat hij de naam van de gang goed had onthouden. Immers deed de naam er voor hem niet zo toe – de naam van de leader des te meer.



@ by AngelOfTheLord from Kickstart
Terug naar boven Ga naar beneden
Maia
Admin
Maia

Aantal berichten : 73
Naam : Sacha
Personages : Mason

Character sheet
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 19
Rang: Leader

No one's ever sure | Maia Empty
BerichtOnderwerp: Re: No one's ever sure | Maia   No one's ever sure | Maia Emptyzo sep 11, 2016 10:54 pm


no mercy, no regret, only violence.

"James Blue. Zeg maar Blue." Het meisje knikte hem even kort toe. Ze zweeg, in afwachting of hij zelf zou vertellen waarvoor hij haar zocht. "Klopt het dat je de leader bent van.. Reflex?" Er verscheen een schuine glimlach op haar gezicht, die deze keer wel oprecht was. Het was fijn om te horen dat mensen van haar gang afwisten, wellicht dat het dan ook daadwerkelijk ooit nog succesvol zou kunnen worden. De roodharige knikte nogmaals. "Dat klopt," stemde ze met zijn woorden in. "Ben je hier omdat je lid wilt worden..?" vroeg ze, lichtelijk hoopvol - ondanks dat ze dit niet in haar woorden liet merken.

Blue // 110 // ~

Terug naar boven Ga naar beneden
Blue

Blue

Aantal berichten : 64
Naam : Tamar
Personages : Ash

Character sheet
Geslacht: Man
Leeftijd: 17 years
Rang: -

No one's ever sure | Maia Empty
BerichtOnderwerp: Re: No one's ever sure | Maia   No one's ever sure | Maia Emptyzo sep 11, 2016 11:01 pm

Blue

x




Let me walk you to hell




’James Blue. Zeg maar Blue.’ Even nam hij het meisje voor hem in zich op, alvorens over te gaan op de rede van zijn komst. ’Klopt het dat je de leader bent van.. Reflex?’ De roodharige voor hem - Maia dus – knikte hem toe. Gelukkig, dan wist hij in ieder geval dat hij goed zat. Nu moest hij het er nog levend vanaf zien te brengen. ‘Dat klopt. Ben je hier omdat je lid wilt worden…?’ klonk haar stem. Blue knikte even. ’Dat klopt,’ antwoordde hij om het nog iets duidelijker te maken. ’Ik hoop dat dat mogelijk is,’ mompelde hij er achteraan, bang dat de gang te groot zou worden – of dat hij er simpelweg te slap uitzag om toegelaten te worden.



@ by AngelOfTheLord from Kickstart
Terug naar boven Ga naar beneden
Maia
Admin
Maia

Aantal berichten : 73
Naam : Sacha
Personages : Mason

Character sheet
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 19
Rang: Leader

No one's ever sure | Maia Empty
BerichtOnderwerp: Re: No one's ever sure | Maia   No one's ever sure | Maia Emptyma sep 12, 2016 9:29 pm


no mercy, no regret, only violence.

“Ben je hier omdat je lid wilt worden..?” had ze de jongen, enigszins hoopvol gevraagd. De roodharige kon de jongen niet geheel inschatten. Hij zag er niet bijster sterk uit, maar hij moest wel een reden hebben om hier terecht te zijn gekomen. Ze had in de afgelopen paar weken dan ook wel geleerd om anderen niet al te snel te onderschatten hier. Veel zagen er onschuldig uit, maar bleken het complete tegenovergestelde te zijn. “Dat klopt,” antwoordde Bleu – alvorens geknikt te hebben. “Ik hoop dat dat mogelijk is,” voegde de jongen er mompelend aan toe. Maia knikte kort en liep langs de jongen heen. “Volg mij maar,” sprak ze hem toe. Terwijl ze rustig verder liep. Ze had geen enkel idee hoe ze de jongen uit wilde testen, maar dat zou ze onderweg wel verzinnen – dan had ze tenminste ook nog even de tijd om de jongen wat meer te ondervragen. Ze was toch best benieuwd naar de reden van zijn arrestatie.  

Blue // 163 // ~

Terug naar boven Ga naar beneden
Blue

Blue

Aantal berichten : 64
Naam : Tamar
Personages : Ash

Character sheet
Geslacht: Man
Leeftijd: 17 years
Rang: -

No one's ever sure | Maia Empty
BerichtOnderwerp: Re: No one's ever sure | Maia   No one's ever sure | Maia Emptyma sep 12, 2016 9:37 pm

Blue

x




Let me walk you to hell




Blue had met een soort instemmend gemompel laten weten dat hij inderdaad graag lid wilde worden van de gang – mocht dit nog mogelijk zijn. Maia had simpelweg geknikt en hem laten weten dat hij haar moest volgen, terwijl ze hem voor ging naar god wist waar. Toch op zijn hoede bleef hij enkele passen achter haar, met het idee nog wat ruimte tussen hen te hebben – als een soort buffer, zogezegd. Er waren immers twee opties; 1; het vragenvuur zou zo beginnen, of 2; ze zou zo proberen hem tegen de grond te krijgen. Eigenlijk was hij voor beiden nog niet helemaal klaar.



@ by AngelOfTheLord from Kickstart
Terug naar boven Ga naar beneden
Maia
Admin
Maia

Aantal berichten : 73
Naam : Sacha
Personages : Mason

Character sheet
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 19
Rang: Leader

No one's ever sure | Maia Empty
BerichtOnderwerp: Re: No one's ever sure | Maia   No one's ever sure | Maia Emptyzo sep 18, 2016 1:13 pm



Ze voelde zich lichtelijk ongemakkelijk, doordat de jongen achter haar liep. Het liefst hield ze haar gezelschap continu in de gaten, maar zij zag zelf ook wel in dat het een logische zet van de jongen was. Immers, was hij degene die op het moment meer gevaar op zou lopen dan zij. De kans was groter dat zij Blue aan zou vallen dan andersom, want waarom zou je de leider van de gang aanvallen waar je lid van wilde worden. Een zachte zucht rolde over de lippen van het roodharige meisje. "Dus Blue," begon ze - terwijl ze even kort achterom keek, "waardoor ben je hier terecht gekomen?"


NO MERCY, NO REGRET
only violence

(c) ELRIC
Terug naar boven Ga naar beneden
Blue

Blue

Aantal berichten : 64
Naam : Tamar
Personages : Ash

Character sheet
Geslacht: Man
Leeftijd: 17 years
Rang: -

No one's ever sure | Maia Empty
BerichtOnderwerp: Re: No one's ever sure | Maia   No one's ever sure | Maia Emptyzo sep 25, 2016 7:55 pm

Blue

x




Let me walk you to hell




Met een in zijn ogen veilige afstand liep hij achter het roodharige meisje aan, bang dat ze zich plotseling zou omdraaien om hem iets aan te doen. Echter leek ze zelf ook niet helemaal op haar gemak met het feit dat ze iemand achter zich had lopen. Misschien zat het wel in hun bloed, in hun manieren; niemand was écht helemaal te vertrouwen en je wilde liever niemand je rug toekeren. Helemaal een onbekende niet.
‘Dus Blue,’ begon ze met een kleine blik over haar schouder. ‘Waardoor ben je hier terecht gekomen?’ Er kwam een kort gegrinnik uit zijn mond, waarna er een scheve grijns bleef staan. ’Ik heb mensen gemarteld. Ik heb mensen levend gevild.. Laten we het er op houden dat ik mensen met PTSD naar huis gestuurd. Anderen heb ik onder de grond geholpen.’ Hij haalde kort zijn schouders op, niet het minste bedenkelijk over de herinneringen die bij hem binnen kwamen.



@ by AngelOfTheLord from Kickstart
Terug naar boven Ga naar beneden
Maia
Admin
Maia

Aantal berichten : 73
Naam : Sacha
Personages : Mason

Character sheet
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 19
Rang: Leader

No one's ever sure | Maia Empty
BerichtOnderwerp: Re: No one's ever sure | Maia   No one's ever sure | Maia Emptyzo sep 25, 2016 8:22 pm



"Ik heb mensen gemarteld. Ik heb mensen levend gevild.. Laten we het er op houden dat ik mensen met PTSD naar huis heb gestuurd. Anderen heb ik onder de grond gelopen," klonk het antwoord van de jongen. Maia trok even, verrast, haar wenkbrauwen op. Ze had het antwoord van de jongen niet geheel aan zien komen, hoewel ze zelf ook wel wist dat zelfs de meest onschuldig lijkende types de ergste psychopaten konden zijn. Een kleine glimlach was rond haar lippen verschenen, misschien kon de jongen dan toch wat voor haar betekenen. "Waarom heb je dat allemaal gedaan?" klonk haar volgende vraag, benieuwd of de jongen een reden had voor zijn psychopathische gedrag.


NO MERCY, NO REGRET
only violence

(c) ELRIC
Terug naar boven Ga naar beneden
Blue

Blue

Aantal berichten : 64
Naam : Tamar
Personages : Ash

Character sheet
Geslacht: Man
Leeftijd: 17 years
Rang: -

No one's ever sure | Maia Empty
BerichtOnderwerp: Re: No one's ever sure | Maia   No one's ever sure | Maia Emptyzo sep 25, 2016 9:09 pm

Blue

x




Let me walk you to hell




‘Waarom heb je dat allemaal gedaan?’ klonk het haast verraste antwoord van de roodharige. Blue schoot kort in de lach. Ze was niet de enige die hem aanzag voor een lief, schattig blond jongetje. Maar helaas, hij had een vader gehad die graag met hem joeg, en daar had hij bijzonder veel nuttige dingen geleerd. Dingen die hij op andere dingen dan dieren had toegepast, toen de herten en konijnen hem de keel uit waren gaan hangen. Tja. ’Ik had geen uitdaging meer in de herten, konijnen en zwijnen. Ik zocht iets nieuws. En toen liep iemand me voor de voeten..’



@ by AngelOfTheLord from Kickstart
Terug naar boven Ga naar beneden
Maia
Admin
Maia

Aantal berichten : 73
Naam : Sacha
Personages : Mason

Character sheet
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 19
Rang: Leader

No one's ever sure | Maia Empty
BerichtOnderwerp: Re: No one's ever sure | Maia   No one's ever sure | Maia Emptyzo sep 25, 2016 9:15 pm



"Ik had geen uitdaging meer in de herten, konijnen en zwijnen. Ik zocht iets nieuws. En toen liep iemand me voor de voeten." Maia knikte kort, nadenkend over het antwoord van de jongen. Ze keek nogmaals over haar schouder, om Blue aan te kunnen kijken. Echter, slaagde ze er nog steeds niet in om de jongen te kunnen peilen. Hij leek er simpelweg het type niet voor. Niet dat zij daar wat over zou mogen zeggen, immers werd zij vaak ook niet aangezien als iemand die in staat zou zijn tot moord. "Een jager dus? klonk haar stem. "Heb je dat jezelf aangeleerd of..?"


NO MERCY, NO REGRET
only violence

(c) ELRIC
Terug naar boven Ga naar beneden
Blue

Blue

Aantal berichten : 64
Naam : Tamar
Personages : Ash

Character sheet
Geslacht: Man
Leeftijd: 17 years
Rang: -

No one's ever sure | Maia Empty
BerichtOnderwerp: Re: No one's ever sure | Maia   No one's ever sure | Maia Emptyzo sep 25, 2016 9:40 pm

Blue

x




Let me walk you to hell




’Ik had geen uitdaging meer in de herten, konijnen en zwijnen. Ik zocht iets nieuws. En toen liep iemand me voor de voeten..’ zo had hij haar naar waarheid verteld. Hij had er zijn schouders bij opgehaald, wat scheef gegrijnsd. Nee, hij zat niet met zijn daden. En hoewel ongeloofwaardig, zat hij ook niet met het feit dat niemand de daden achter hem scheen te zoeken. Des te makkelijker maakten ze zijn leven. Toen ze hem vroeg of hij zichzelf dat aan had geleerd, schudde hij kort zijn hoofd. ’Nee, ik joeg altijd met mijn vader. Die wist er alles vanaf.’



@ by AngelOfTheLord from Kickstart
[/b][/b]
Terug naar boven Ga naar beneden
Maia
Admin
Maia

Aantal berichten : 73
Naam : Sacha
Personages : Mason

Character sheet
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 19
Rang: Leader

No one's ever sure | Maia Empty
BerichtOnderwerp: Re: No one's ever sure | Maia   No one's ever sure | Maia Emptyzo sep 25, 2016 9:50 pm



“Nee, ik joeg altijd met mijn vader. Die wist er alles vanaf,” had de jongen geantwoord. Ze hield haar pas even in, in een poging de afstand tussen de twee te verkleinen. Ze voelde zich nog steeds niet op haar gemak, met de blonde jongen die achter haar aanliep. Ze fronste nadenkend. “Wist?” vroeg ze uiteindelijk. “Nu niet meer dan?” Maia wist niet geheel zeker of het een acceptabele vraag was om te stellen, immers kon ze het komende antwoord dan de jongen niet goed inschatten. Ze keek de jongen nogmaals aan, vragend ditmaal. Ze vlocht haar vingers door elkaar heen, terwijl ze wachtte op zijn antwoord.


NO MERCY, NO REGRET
only violence

(c) ELRIC
Terug naar boven Ga naar beneden
Blue

Blue

Aantal berichten : 64
Naam : Tamar
Personages : Ash

Character sheet
Geslacht: Man
Leeftijd: 17 years
Rang: -

No one's ever sure | Maia Empty
BerichtOnderwerp: Re: No one's ever sure | Maia   No one's ever sure | Maia Emptyma sep 26, 2016 9:22 am

Blue

x




Let me walk you to hell




’Nee, ik joeg altijd met mijn vader. Die wist er alles vanaf.’ had hij haar verteld. Waarom hij precies de verleden tijd gebruikte voor de laatste zin, dat was voor hem eigenlijk ook nog een raadsel. ‘Nu niet meer dan?’ het meisje was naast hem komen lopen. Vermoedelijk vond ze het nog steeds vervelend hem achter zich te hebben. En als hij eerlijk was, had hij haar liever vóór zich. Toch haalde hij, uiterlijk nog steeds ontspannen, zijn schouders op. ’Nu zit ik hier en zal ik nooit meer in contact komen met mijn vader, mijn moeder, of wie dan ook die ik hierbuiten achter heb moeten laten.’ Nu werd hij echter toch wel enigszins nieuwsgierig. ’En als ik vragen mag, waarom zit jij hier?’



@ by AngelOfTheLord from Kickstart
Terug naar boven Ga naar beneden
Maia
Admin
Maia

Aantal berichten : 73
Naam : Sacha
Personages : Mason

Character sheet
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 19
Rang: Leader

No one's ever sure | Maia Empty
BerichtOnderwerp: Re: No one's ever sure | Maia   No one's ever sure | Maia Emptyvr okt 07, 2016 7:41 pm

TAKE MY HAND THROUGH THE FLAMES
I'M DEVOTED TO DESTRUCTION

“Nee, ik joeg altijd met mijn vader. Die wist er alles vanaf,” had de jongen geantwoord op haar vraag. “Nu niet meer dan?” reageerde ze, terwijl ze haar pas wat inhield zodat ze naast hem liep. Zo voelde ze zich in elk geval iets meer op haar gemak. “Nu zit ik hier en zal ik nooit meer in contact komen met mijn vader, mijn moeder, of wie dan ook die ik hierbuiten achter heb moeten laten.” De roodharige knikte langzaam, terwijl ze rustig verder liep. “En als ik vragen mag, waarom zit jij hier?”

Een zwakke glimlach vormde zich rond Maia’s lippen. Het voelde nog altijd een beetje apart, om niet meer te hoeven verbergen dat ze een crimineel was. Daar was ze in de loop van tijd nogal aan gewend geraakt, het leiden van een geheim tweede leven. “Moord,” antwoordde ze, schouderophalend. “Ik was een sluipmoordenaar, met dank aan mijn vader,” voegde ze eraan toe – nog altijd met dezelfde zwakke glimlach rond haar volle lippen.

Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud




No one's ever sure | Maia Empty
BerichtOnderwerp: Re: No one's ever sure | Maia   No one's ever sure | Maia Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
No one's ever sure | Maia
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
The Isolation Project :: North :: North Village-
Ga naar: