The Isolation Project
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

Deel
 

 Wolf in sheep's clothing || Ash

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Ash
Admin
Ash

Aantal berichten : 123
Naam : Tamar
Personages : Blue

Character sheet
Geslacht: Man
Leeftijd: 18 years
Rang: Alpha - Alpha

Wolf in sheep's clothing || Ash - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wolf in sheep's clothing || Ash   Wolf in sheep's clothing || Ash - Pagina 2 Emptyzo sep 11, 2016 10:36 pm

Ash

x




Throw me to the wolfs, and I will return leading the pack




Langzaam rolde de roodharige van hem af, waarna ze opstond en haar haar weer in model bracht. Ash was ondertussen rechtop gaan zitten, maar had nog niet de behoefte gehad op te staan. ‘Was dat nu zo moeilijk?’ vroeg ze hem. Een emotieloze lach rolde tussen zijn lippen vandaan. ’Ja. Zo moeilijk was dat inderdaad. Ik leef liever nog een paar dagen langer en mijn kruis is me ook lief,’ antwoordde hij haar vraag. ’Maar nu ben ik toch wel erg nieuwsgierig naar de rede van je plotselinge.. moordlustigheid.’ Strak staarde hij haar aan, oprecht benieuwd naar haar antwoord. Hij had het nog nooit meegemaakt, iemand die zo bliksemsnel van mood veranderende.



@ by AngelOfTheLord from Kickstart
Terug naar boven Ga naar beneden
Maia
Admin
Maia

Aantal berichten : 73
Naam : Sacha
Personages : Mason

Character sheet
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 19
Rang: Leader

Wolf in sheep's clothing || Ash - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wolf in sheep's clothing || Ash   Wolf in sheep's clothing || Ash - Pagina 2 Emptyzo sep 11, 2016 10:47 pm


no mercy, no regret, only violence.

"Ja. Zo moeilijk was dat inderdaad. Ik leef liever nog een paar dagen langer en mijn kruis is me ook lief." De roodharige kon een kleine glimlach niet onderdrukken bij die woorden. Hij had wel gelijk, als hij haar eerder losgelaten had was hij er waarschijnlijk niet zonder kleerscheuren weggekomen. "Maar nu ben ik toch wel erg nieuwsgierig naar de rede van je plotselinge.. moordlustigheid." Maia slaakte een zucht en ging tegenover hem op de grond zitten. Ze had nooit iemand verteld wat er allemaal gebeurd was, maar dat kwam destijds ook omdat ze het tegen niemand kon vertellen. Immers kon ze moeilijk tegen haar schoolvrienden zeggen dat ze na schooltijd de sluipmoordenaar uithing. Ze beet even zacht op haar lip, nog steeds aarzelend. "Ik ben niet altijd psycho geweest," begon ze. "Mijn ouders waren agenten, ze waren altijd bezig met het opsporen van drugsbendes. Totdat mijn moeder tijdens een missie is doodgeschoten." Ze stopte even met praten, terwijl ze onbewust een lok haar om haar vinger draaide. Ze schraapte haar keel, alvorens verder te praten. "Mijn vader draaide helemaal door. We verhuisden naar een andere stad, hij veranderde onze identiteiten en begon zelf met het uitmoorden van drugsbendes. Het duurde niet lang voordat hij mij ook leerde om te moorden. Het duurde ook niet lang voordat hij aan hetzelfde einde kwam als mijn moeder." Ze stopte met praten, deels omdat ze niet wist wat ze verder nog moest zeggen - deels omdat ze het vermoeden had dat ze in huilen uit zou barsten als ze nog een woord uit zou spreken. Ze wendde haar hoofd af, zodat ze de jongen niet aan hoefde te kijken.

Maia // 281 // ~

Terug naar boven Ga naar beneden
Ash
Admin
Ash

Aantal berichten : 123
Naam : Tamar
Personages : Blue

Character sheet
Geslacht: Man
Leeftijd: 18 years
Rang: Alpha - Alpha

Wolf in sheep's clothing || Ash - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wolf in sheep's clothing || Ash   Wolf in sheep's clothing || Ash - Pagina 2 Emptyzo sep 11, 2016 10:57 pm

Ash

x




Throw me to the wolfs, and I will return leading the pack




‘Ik ben niet altijd psycho geweest,’ begon ze. ‘Mijn ouders waren agenten, ze waren altijd bezig met het opsporen van drugsbendes. Totdat mijn moeder tijdens een missie is doodgeschoten. Mijn vader draaide helemaal door. We verhuisden naar een andere stad, hij veranderde onze identiteiten en begon zelf met het uitmoorden van drugsbendes. Het duurde niet lang voordat hij mij ook leerde om te moorden. Het duurde ook niet lang voordat hij aan hetzelfde einde kwam als mijn moeder.’ Ze was onderhand tegenover hem gaan zitten. Echter kreeg hij het idee dat ze in enkele momenten in huilen uit zou gaan barsten. Hij besloot op te staan en naast haar te gaan zitten. Dit maal voorzichtig, sloeg hij zijn armen om haar heen en drukte hij haar tegen zich aan. ’Het spijt me van je ouders. Maar het verklaart wel dat je flipte zodra ik het woord ‘drugs’ in mijn mond nam,’ sprak hij zacht.



@ by AngelOfTheLord from Kickstart
Terug naar boven Ga naar beneden
Maia
Admin
Maia

Aantal berichten : 73
Naam : Sacha
Personages : Mason

Character sheet
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 19
Rang: Leader

Wolf in sheep's clothing || Ash - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wolf in sheep's clothing || Ash   Wolf in sheep's clothing || Ash - Pagina 2 Emptyma sep 12, 2016 9:08 pm


no mercy, no regret, only violence.

Het roodharige meisje staarde omlaag naar haar handen. Ze friemelde aan de losse draadjes van de mouw van haar trui. Eigenlijk wist ze niet zo goed waarom ze haar hele verhaal aan de jongen had verteld, immers kon ze hem niet vertrouwen – dat wist ze dondersgoed. Een zachte zucht rolde over haar lippen toen ze hoorde dat hij opstond. Nog steeds keek ze niet op. Maia had niet verwacht dat hij naast haar zou gaan zitten, ergens had ze verwacht dat hij nu wel genoeg van haar had gehad en gewoon was vertrokken. Of misschien was dat wat ze eigenlijk gehoopt had, niet zozeer een verwachting. Hoewel ze op dit moment ook niet zo goed wist wat ze wilde. Ze had zichzelf een paar weken geleden nog beloofd dat ze nooit meer voor een jongen zou vallen, het liep toch nooit goed af. Maar bij de eerstvolgende jongen die ze tegenkwam was het alweer meteen raak. Een rilling schoot langs haar ruggengraat, toen de jongen een arm om haar heen sloeg en haar zacht tegen zich aandrukte. “Het spijt me van je ouders,” klonk zijn stem, “maar het verklaart wel dat je flipte zodra ik het woord ‘drugs’ in mijn mond nam.” Het meisje haalde haar schouders op. Onbewust liet ze haar hoofd tegen zijn schouder zakken. “Sorry,” fluisterde ze, “ik had niet zo moeten flippen. Dit zijn mijn problemen, niet de jouwe.”

Ash // 233 // ~

Terug naar boven Ga naar beneden
Ash
Admin
Ash

Aantal berichten : 123
Naam : Tamar
Personages : Blue

Character sheet
Geslacht: Man
Leeftijd: 18 years
Rang: Alpha - Alpha

Wolf in sheep's clothing || Ash - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wolf in sheep's clothing || Ash   Wolf in sheep's clothing || Ash - Pagina 2 Emptyma sep 12, 2016 9:45 pm

Ash

x




Throw me to the wolfs, and I will return leading the pack




Ash was opgestaan en had de roodharige praktisch in zijn armen genomen. Hij had verdriet nooit goed begrepen, maar hij begreep wel dat verdrietige mensen iets geruststellends nodig hadden. Dat besloot hij dan maar te bieden in de vorm van een soort knuffel. Hij had haar verteld dat het hem speet van haar ouders. Dat hij nu begreep waarom ze zo geflipt was en was weggelopen. Ergens had hij er bewondering voor dat ze hem niet direct flink in zijn kruis had geschopt. ‘Sorry, ik had niet zo moeten flippen. Dit zijn mijn problemen, niet de jouwe,’ had ze gefluisterd. De bruinharige jongen schudde kort zijn hoofd. ’Ik geloof niet dat er hier mensen zonder problemen zitten, Maia.’



@ by AngelOfTheLord from Kickstart
Terug naar boven Ga naar beneden
Maia
Admin
Maia

Aantal berichten : 73
Naam : Sacha
Personages : Mason

Character sheet
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 19
Rang: Leader

Wolf in sheep's clothing || Ash - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wolf in sheep's clothing || Ash   Wolf in sheep's clothing || Ash - Pagina 2 Emptyma sep 12, 2016 10:22 pm


no mercy, no regret, only violence.

“Ik geloof niet dat er hier mensen zonder problemen zitten, Maia,” sprak Ash haar toe. Ze haalde haar schouders op. “Weet ik, maar dat betekent voor alsnog niet dat ik al mijn problemen met jou moet delen.” Ze keek de jongen even kort aan, om vervolgens haar hoofd weer op zijn schouder te leggen. Een zucht rolde over haar lippen. “Welke problemen heb jij dan?” Ze hief haar hoofd weer, zodat ze hem – een tikkeltje nieuwsgierig – aan kon kijken. De roodharige had vrijwel haar hele verleden aan de jongen verteld, dan vond ze dat ze ook wel het recht had om te weten met welke problemen hij zat. Immers had hij wel een punt, zonder onze problemen zou waarschijnlijk niemand hier een psychopaat zijn geworden. Dan hadden we hier allemaal niet gezeten.

Ash // 132 // ~

Terug naar boven Ga naar beneden
Ash
Admin
Ash

Aantal berichten : 123
Naam : Tamar
Personages : Blue

Character sheet
Geslacht: Man
Leeftijd: 18 years
Rang: Alpha - Alpha

Wolf in sheep's clothing || Ash - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wolf in sheep's clothing || Ash   Wolf in sheep's clothing || Ash - Pagina 2 Emptyma sep 12, 2016 10:31 pm

Ash

x




Throw me to the wolfs, and I will return leading the pack




Hij had haar op kalme wijze verteld dat hier vermoedelijk niemand zonder problemen zat. Immers als je geen problemen had, had je maar weinig gegronde redenen om hier achtergelaten te worden. Hij had er echter niet op gerekend dat het meisje zich af zou gaan vragen waar hij dan wel niet mee kampte. ‘Welke problemen heb jij dan?’ Ash liet een zachte zucht ontsnappen, hier had hij op kunnen rekenen. Misschien moest hij open kaart met haar spelen, haar laten weten dat liefde voor hem niet zo bestond als het voor haar deed. Alhoewel Maia vast niet dom genoeg zou zijn om verliefd op hem te worden. ’Ik ben een rasechte psychopaat. Ik ken alleen bijzonder oppervlakkige emoties.’ Waarom vertelde hij haar dit nu? Niemand wilde seks met een persoon zonder diepgang. Hij zette grote puppyogen op, in de hoop er nog een soort grap van te kunnen maken. ’Verder ben ik heel lief.’



@ by AngelOfTheLord from Kickstart
Terug naar boven Ga naar beneden
Maia
Admin
Maia

Aantal berichten : 73
Naam : Sacha
Personages : Mason

Character sheet
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 19
Rang: Leader

Wolf in sheep's clothing || Ash - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wolf in sheep's clothing || Ash   Wolf in sheep's clothing || Ash - Pagina 2 Emptyzo sep 18, 2016 12:31 pm



"Welke problemen heb jij dan?" had ze, uit pure nieuwsgierigheid, gevraagd. Ze nam het gezicht van de bruinharige jongen in zich op. Ze hoorde hem zacht zuchtte, waardoor ze een kleine glimlach niet kon onderdrukken. "Ik ben een rasechte psychopaat. Ik ken alleen bijzonder oppervlakkige emoties." Maia voelde een vlaag van teleurstelling, wat haar verwarde. Ze begreep niet waarom ze zo teleurgesteld was door het antwoord van de jongen, immers had ze het eigenlijk wel kunnen verwachten. De meeste mensen hier kenden waarschijnlijk weinig emoties, dat zij een van de weinige uitzonderingen was - daar moest ze maar mee leren leven. Zijzelf handelde juist alleen vanuit haar emoties, desondanks was haar emotieloze façade vrij goed. Mits ze haar best ervoor deed om deze voor te kunnen houden. "Verder ben ik heel lief," had de jongen toegevoegd - waarbij hij grote puppyogen had opgezet. Maia lachte en stompte hem zacht tegen zijn schouder. "Ja vast," grinnikte ze. "Want wij psychopaten zijn allemaal zo ontzettend lief."


NO MERCY, NO REGRET
only violence

(c) ELRIC
Terug naar boven Ga naar beneden
Ash
Admin
Ash

Aantal berichten : 123
Naam : Tamar
Personages : Blue

Character sheet
Geslacht: Man
Leeftijd: 18 years
Rang: Alpha - Alpha

Wolf in sheep's clothing || Ash - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wolf in sheep's clothing || Ash   Wolf in sheep's clothing || Ash - Pagina 2 Emptyzo sep 25, 2016 6:25 pm

Ash

x




Throw me to the wolfs, and I will return leading the pack




’ Ik ben een rasechte psychopaat. Ik ken alleen bijzonder oppervlakkige emoties,’ had hij haar, voor een keer eens veel en veel te eerlijk, verteld. Direct daarna kon hij zich wel voor zijn kop stoten. Ondanks wat hij haar tot nu toe al geflikt had, leek het meisje hem bijzonder… graag te mogen. Hij wist niet hoe hij het anders moest beschrijven. En eerlijk was eerlijk, hij wilde dat absoluut nog even niet verknallen. ’Verder ben ik heel lief’ had hij er met puppyogen aan toe gevoegd. Haar reactie was niet wat hij verwacht had. Een stomp tegen zijn schouder met ‘Ja vast, want wij psychopaten zijn allemaal zo lief.’ Hij grinnikte kort. ’Wij zijn ontzettend lief. Maar helaas, en dat meen ik voor de verandering oprecht, zitten wij ook vast aan een strak tijdsschema. Zelfs hier.’ Met een schuine grijns plaatste hij een kus op haar mondhoek, en stond vervolgens op om vervolgens een hand op te steken. ’Tot snel, mooie Maia.’ Met die woorden verdween hij tussen de bomen.



@ by AngelOfTheLord from Kickstart
Terug naar boven Ga naar beneden
Maia
Admin
Maia

Aantal berichten : 73
Naam : Sacha
Personages : Mason

Character sheet
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 19
Rang: Leader

Wolf in sheep's clothing || Ash - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wolf in sheep's clothing || Ash   Wolf in sheep's clothing || Ash - Pagina 2 Emptyzo sep 25, 2016 6:57 pm



"Ja vast, want wij psychopaten zijn allemaal zo lief," had haar stem geklonken, die gepaard ging met een stomp tegen zijn schouder. Ash liet een kort gegrinnik horen. "Wij zijn ontzettend lief. Maar helaas, en dat meen ik voor de verandering oprecht, zitten wij ook vast aan een strak tijdsschema. Zelfs hier." De roodharige schrok even op toen de jongen een kus op haar mondhoek plaatste. "Tot snel, mooie Maia," waren zijn laatste woorden voordat hij tussen de bomen verdween. Een zachte zucht rolde over haar lippen, terwijl ze een hand door haar rode haar haalde. Ze begreep haar gevoelens niet geheel, of eigenlijk gewoon helemaal niet. Ze schudde kort haar hoofd, in een poging de gedachten te verbannen. Het was vast beter als ze er gewoon niet meer aan zou denken. Ze kwam overeind en liep terug naar het noordelijke dorpje.


NO MERCY, NO REGRET
only violence

(c) ELRIC
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud




Wolf in sheep's clothing || Ash - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wolf in sheep's clothing || Ash   Wolf in sheep's clothing || Ash - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Wolf in sheep's clothing || Ash
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
The Isolation Project :: North :: Creek-
Ga naar: