The Isolation Project
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

Deel
 

 Aight, so I need some RP, right?

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Joseph

Joseph

Aantal berichten : 60
Naam : Inge de Tweede

Character sheet
Geslacht: Man
Leeftijd: 20
Rang:

Aight, so I need some RP, right? Empty
BerichtOnderwerp: Aight, so I need some RP, right?   Aight, so I need some RP, right? Emptydo sep 29, 2016 9:51 pm

So I'm p sure we can make this work.

Ik zoek een of meerdere topics voor Joseph. Het lijkt me vooral heel tof om echt zijn eerste arrival uit te schrijven.
Wat tegenspelers betreft ben ik niet zo picky; iemand die potentie heeft met hem bevriend kan raken is interessant omdat attachment betekent dat hij meer moeite heeft zijn manipulatieve ding te doen, maar iemand die hem van meet af aan bijvoorbeeld niet vertrouwt is ook interessant.
Ook lijkt het me wel boeiend als hij iemand van een gang ontmoet of zo, omdat hij daar heel nieuwsgierig naar zal zijn.
So yeah. Anyone interested in a thread with Joe?
Terug naar boven Ga naar beneden
Ash
Admin
Ash

Aantal berichten : 123
Naam : Tamar
Personages : Blue

Character sheet
Geslacht: Man
Leeftijd: 18 years
Rang: Alpha - Alpha

Aight, so I need some RP, right? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aight, so I need some RP, right?   Aight, so I need some RP, right? Emptydo sep 29, 2016 9:57 pm

Sure, liefst met Blue als je dat goed vind ~
Die heeft nog een soort mentor oid nodig, maar we zien vanzelf wel of dat iets wordt?
Terug naar boven Ga naar beneden
Joseph

Joseph

Aantal berichten : 60
Naam : Inge de Tweede

Character sheet
Geslacht: Man
Leeftijd: 20
Rang:

Aight, so I need some RP, right? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aight, so I need some RP, right?   Aight, so I need some RP, right? Emptydo sep 29, 2016 9:58 pm

Ohh dat zou wel interessant zijn. We kijken idd gewoon of het werkt natuurlijk, maar het idee vind ik sowieso tof.
Wat is een beetje een logische plek voor een newb om te arriveren op het terrein?
Terug naar boven Ga naar beneden
Ash
Admin
Ash

Aantal berichten : 123
Naam : Tamar
Personages : Blue

Character sheet
Geslacht: Man
Leeftijd: 18 years
Rang: Alpha - Alpha

Aight, so I need some RP, right? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aight, so I need some RP, right?   Aight, so I need some RP, right? Emptydo sep 29, 2016 10:01 pm

Het marktplein op een dag zonder markt denk ik, of één van de dorpen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Joseph

Joseph

Aantal berichten : 60
Naam : Inge de Tweede

Character sheet
Geslacht: Man
Leeftijd: 20
Rang:

Aight, so I need some RP, right? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aight, so I need some RP, right?   Aight, so I need some RP, right? Emptydo sep 29, 2016 10:05 pm

Marktplein lijkt me wel nice. Lekker centraal. Is er nog een specifiek tijdstip waarop het voor jouw char het meest logisch is om daar te zijn of iets anders waar ik rekening mee moet houden?
Terug naar boven Ga naar beneden
Ash
Admin
Ash

Aantal berichten : 123
Naam : Tamar
Personages : Blue

Character sheet
Geslacht: Man
Leeftijd: 18 years
Rang: Alpha - Alpha

Aight, so I need some RP, right? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aight, so I need some RP, right?   Aight, so I need some RP, right? Emptydo sep 29, 2016 10:06 pm

Nee eigenlijk niet. Blue heeft nog geen definitieve verblijfplaats, dus die is constant overal en nergens.
Terug naar boven Ga naar beneden
Joseph

Joseph

Aantal berichten : 60
Naam : Inge de Tweede

Character sheet
Geslacht: Man
Leeftijd: 20
Rang:

Aight, so I need some RP, right? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aight, so I need some RP, right?   Aight, so I need some RP, right? Emptydo sep 29, 2016 10:07 pm

Oohh okay. Dan ga ik zo een topic openen : D
Terug naar boven Ga naar beneden
Joseph

Joseph

Aantal berichten : 60
Naam : Inge de Tweede

Character sheet
Geslacht: Man
Leeftijd: 20
Rang:

Aight, so I need some RP, right? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aight, so I need some RP, right?   Aight, so I need some RP, right? Emptydo sep 29, 2016 10:28 pm

Zo, thread staat. Als je er niet voldoende mee kan geef je maar een gil, dan add ik nog wat
Terug naar boven Ga naar beneden
Lou

Lou

Aantal berichten : 75
Naam : V
Personages : Lou

Character sheet
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 19
Rang: Dying to join a gang

Aight, so I need some RP, right? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aight, so I need some RP, right?   Aight, so I need some RP, right? Emptyza okt 01, 2016 10:31 am

Ik weet niet hoé soft Joe precies is, maar Lou is mentaal echt veeer weg af en toe, en in die zin eigenlijk nog een beetje een klein kind. Dus weet niet of er een vriendschap inzit, of meer een grote-broerfunctie xD maar een topic lijkt me sowieso interessant? Bloos
Terug naar boven Ga naar beneden
Joseph

Joseph

Aantal berichten : 60
Naam : Inge de Tweede

Character sheet
Geslacht: Man
Leeftijd: 20
Rang:

Aight, so I need some RP, right? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aight, so I need some RP, right?   Aight, so I need some RP, right? Emptyza okt 01, 2016 5:14 pm

Dat is idd tof ja.

Tegenover iemand waar hij gek op is is hij met name soft in de zin dat hij zich er bijna niet (niet zonder massive schuldgevoel iig) toe kan zetten diegene te gebruiken, en enigszins protective is hij ook wel, gok ik. Dus als hij merkt dat zij mentaal behoorlijk jong is en hij mag haar zal hij idd wss een beetje een soort grote broer-rol aannemen.

Een topic lijkt me sowieso interessant; zien we van daaruit vanzelf hoe het loopt.
Iets specifieks wat je tof lijkt?
Terug naar boven Ga naar beneden
Lou

Lou

Aantal berichten : 75
Naam : V
Personages : Lou

Character sheet
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 19
Rang: Dying to join a gang

Aight, so I need some RP, right? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aight, so I need some RP, right?   Aight, so I need some RP, right? Emptyza okt 01, 2016 10:39 pm

Ja precies, we kijken wel hoe het loopt c:

Niets specifieks eigenlijk, bij de waterval lijkt me wel nice en final request, zou jij hem willen openen? *Seductive blinking
Terug naar boven Ga naar beneden
Joseph

Joseph

Aantal berichten : 60
Naam : Inge de Tweede

Character sheet
Geslacht: Man
Leeftijd: 20
Rang:

Aight, so I need some RP, right? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aight, so I need some RP, right?   Aight, so I need some RP, right? Emptyza okt 01, 2016 10:43 pm

Waterval klinkt idd nais. Kan Joe wel even zo'n plek zien opzoeken om even alles een plekje te kunnen geven. En sure o3o
Stop it you! You're making me blush
Terug naar boven Ga naar beneden
Lou

Lou

Aantal berichten : 75
Naam : V
Personages : Lou

Character sheet
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 19
Rang: Dying to join a gang

Aight, so I need some RP, right? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aight, so I need some RP, right?   Aight, so I need some RP, right? Emptyzo okt 02, 2016 11:13 am

Ja precies, de waterval is zo'n sort your shit out plek haha

Dankuu. Ik hoor/zie het wel als ie staat dan c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Joseph

Joseph

Aantal berichten : 60
Naam : Inge de Tweede

Character sheet
Geslacht: Man
Leeftijd: 20
Rang:

Aight, so I need some RP, right? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aight, so I need some RP, right?   Aight, so I need some RP, right? Emptyzo okt 02, 2016 3:02 pm

Jaa idd

Yiss! Ik ga proberen hem vandaag af te maken, maar moet ook nog wat voor school doen, dus kan ook morgen worden
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud




Aight, so I need some RP, right? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aight, so I need some RP, right?   Aight, so I need some RP, right? Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Aight, so I need some RP, right?
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
The Isolation Project :: Off Game :: Adoptions-
Ga naar: