The Isolation Project
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

Deel
 

 Poisonous heart || Ash

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Mason

Mason

Aantal berichten : 59
Naam : Sacha

Character sheet
Geslacht: Man
Leeftijd: 20
Rang:

Poisonous heart || Ash Empty
BerichtOnderwerp: Poisonous heart || Ash   Poisonous heart || Ash Emptywo sep 07, 2016 9:53 pm


THE DEVIL IS AN ANGEL TOO
Hij dwong zijn hartslag om langzamer te gaan kloppen. Dat was een truc die hij een lange tijd geleden had geleerd, om zijn hart onder controle te houden - zelfs in situaties waar veel adrenaline bij kwam kijken. Eigenlijk was het nu helemaal niet nodig om zijn hartslag te verlagen, maar hij neigde er altijd onbewust naar zodra hij een nieuw gebied betrad. Alert keek Mason om zich heen, elk detail van de omgeving in zich opnemend.

Hij was pas net in het gebied achtergelaten, een week nadat hij was opgepakt. Toch apart, hoe hij die gehele week in een geïsoleerde cel met een muilkorf - kom op zeg, alsof hij zijn vlees niet eerst bereidde - had gespendeerd om vervolgens weer gewoon vrij losgelaten te worden. Naja, hij zat nu wel in een gebied met een stel psychopaten en kon met geen mogelijkheid ontsnappen - maar alsnog, hij begreep de logica van de overheid niet geheel. Waarom zouden ze eerst helemaal moeilijk doen door hem op te sluiten om hem vervolgens zijn vrijheid weer te schenken? Ach.. zou het hem wat boeien.

De jongen struinde langzaam door het oud uitziende dorpje. De huizen die er stonden zagen er stuk voor stuk uit alsof ze 100 jaar geleden zijn gebouwd, maar ze leken wel goed onderhouden - er leken er geen op instorten te staan in ieder geval. Hij liet zijn ranke vingers glijden langs de stenen van een van de huizen, terwijl hij in gedachten gezonken verder liep. Hij vroeg zich af wie hier al woonden, wat voor psychopaten hier leefden. Of er mensen waren die nog meer doden hadden gepleegd dan hij. Of er überhaupt iemand was opgepakt om dezelfde reden. Vermoedelijk niet.
thank you Sarah of Kickstart!
Terug naar boven Ga naar beneden
Ash
Admin
Ash

Aantal berichten : 123
Naam : Tamar
Personages : Blue

Character sheet
Geslacht: Man
Leeftijd: 18 years
Rang: Alpha - Alpha

Poisonous heart || Ash Empty
BerichtOnderwerp: Re: Poisonous heart || Ash   Poisonous heart || Ash Emptydo sep 08, 2016 9:24 am

Ash

Throw me to the wolves, and I will return leading the pack

Met een kleine grijns op zijn gezicht bewoog de bruinharige jongen zich door zijn huis. De rust deed hem goed; geen constante alertheid gezien al zijn deuren – voor zover mogelijk – goed op slot zaten. Op het moment waren er ook nog wel zo veel bronnen dat niemand het nodig zou vinden om bij hem in te breken. Tenzij ze compleet andere plannen hadden, dat was.
Met een grote gaap opende hij de sloten op zijn deur en greep de knuppel die hij daar praktisch standaard naast had staan. Hij had hem de afgelopen paar weken nog niet hoeven gebruiken, maar hij kon niet ontkennen dat het op anderen een intimiderende indruk had. Met het ding ontspannen over zijn schouder verliet hij de koelte van zijn huis en stapte het zwakke zonlicht in.
Het was bizar hoe snel het herfst was geworden. Ash was hier bijna een maand, maar waar het in de eerste dagen ontzettend warm, maar vooral groen was geweest, waren alle bomen nu het warme rood en bruin van de herfst. Hij had het objectief waargenomen. Het zoveelste dat geen emotie bij hem op wist te roepen. Uit rationele gedachtegang wist hij dat hij er een emotie mee zou moeten verbinden, blijdschap, of juist verdriet dat de zomer over was. Maar hij was volledig neutraal.
Tijdens deze korte gedachtewisseling met zichzelf schrok hij op; de lucht veranderde en hij had het vreemde gevoel dat hij niet meer alleen was. Hij sloeg een hoek om, en jawel; daar liep een andere jongen. Bruin haar, goed gespierd. Voor zover hij dat van de achterkant kon beoordelen. ’Zo, op onderzoek uit, hmm? Of misschien op zoek naar een huis?’



THANKS TO LOUIS AT ATF!

Terug naar boven Ga naar beneden
Mason

Mason

Aantal berichten : 59
Naam : Sacha

Character sheet
Geslacht: Man
Leeftijd: 20
Rang:

Poisonous heart || Ash Empty
BerichtOnderwerp: Re: Poisonous heart || Ash   Poisonous heart || Ash Emptydo sep 08, 2016 8:00 pm


THE DEVIL IS AN ANGEL TOO
Het geluid van voetstappen doemde achter hem op. “Zo, op onderzoek uit, hmm? Of misschien op zoek naar een huis?” klonk een mannenstem. Mason draaide zich kalm op en nam eerst even een moment om de andere jongen in zich op te nemen, alvorens antwoord te geven. De jongen had bruin haar, flink wat spieren en een knuppel op zijn schouder liggen. Ondanks de spiermassa was Mason niet erg van hem onder de indruk, hooguit van zijn wonderschone uiterlijke. Hij keek de jongen recht in zijn ogen aan. “Beide,” antwoordde hij vriendelijk. Hij was wellicht zelf geen vriendelijk persoon, maar hij kon heel goed doen alsof hij het wel was. Hij had het grootste gedeelte van zijn leven een masker voorgehouden. Hij was dag na dag gewoon naar school gegaan, met moord en kannibalisme als een naschoolse activiteit. Waar het huiswerk van de ene student was opgegeten door zijn hond, was zijn huiswerk niet meer leesbaar omdat het onder het bloed staat. Zo heeft iedereen zijn dingetjes, toch?

“Ik ben Mason,”
stelde hij zichzelf voor. “Ik ben hier net gedumpt,” voegde hij eraan toe – als verklaring voor zijn 'onderzoek'. Hij toverde een klein glimlachje rond zijn lippen, niet te breed – want het mocht natuurlijk ook niet overdreven worden. De jongen had dan wellicht het gevoel dat hij zichzelf best zou kunnen redden in een gevecht met de ander, maar het was altijd beter om op veilig te spelen. Overmoed liep nooit uit tot iets goeds. Bovendien, misschien zou deze jongen een bondgenoot kunnen worden. Iets in hem vertelde hem dat hij dat nog wel nodig zou kunnen hebben.  
thank you Sarah of Kickstart!
Terug naar boven Ga naar beneden
Ash
Admin
Ash

Aantal berichten : 123
Naam : Tamar
Personages : Blue

Character sheet
Geslacht: Man
Leeftijd: 18 years
Rang: Alpha - Alpha

Poisonous heart || Ash Empty
BerichtOnderwerp: Re: Poisonous heart || Ash   Poisonous heart || Ash Emptydo sep 08, 2016 10:01 pm







’Zo, op onderzoek uit, hmm? Of misschien op zoek naar een huis?’ had zijn stem haast vriendelijk geklonken. Altijd proberen om een semi-goede indruk achter te laten op nieuwe personen. En een intimiderende, alhoewel hij bang was dat dat met deze gast niet echt zou gaan lukken. De jongen leek één, misschien wel twee jaar ouder dan dat hij zelf was, en had duidelijk lange tijd flink getraind. Ash had dezelfde bespiering, maar dat maakte dat een gevecht moeilijker zou kunnen verlopen dan dat het met de roodharige Maia zou hebben gedaan, in het geval dat het daar op uit zou lopen.
Alhoewel hij er zelf bijzonder verbaasd over was, had hij nog met niemand gevochten in de drie weken dat hij hier onderhand was. Hij had zich aardig geïnstalleerd in het huis dat hij bewoonde en had een deel van de omgeving verkent.
‘Beide,’ was het vriendelijk klinkende antwoord van de jongen tegenover hem. Ash had zich in een schijnbaar ontspannen houding tegen de muur van het huis laten leunen. ‘Ik ben Mason, ik ben hier net gedumpt.’ Ash knikte hem kort toe. ’Ash, Alpha van de gang Alpha. Ik ben hier nu drie, vier weken.’ Kort wierp hij een blik om zich heen, en wees toen een huis aan. ’Dat daar staat nog vrij.’




Terug naar boven Ga naar beneden
Mason

Mason

Aantal berichten : 59
Naam : Sacha

Character sheet
Geslacht: Man
Leeftijd: 20
Rang:

Poisonous heart || Ash Empty
BerichtOnderwerp: Re: Poisonous heart || Ash   Poisonous heart || Ash Emptydo sep 08, 2016 10:20 pm


THE DEVIL IS AN ANGEL TOO
Mason verwachtte niet al te veel problemen met de jongen die tegenover hem stond. Hij klonk vriendelijk genoeg om te doen lijken alsof hij niets kwaads in de zin had, maar hij wist zelf natuurlijk ook wel dat de jongen zijn vriendelijkheid gemakkelijk kon faken. Toch voelde de bruinharige jongen zich al wat relaxter. Dat bleek bij de ander ook het geval te zijn, de jongen leunde in een ontspannen houding tegen een muur aan.

"Ik ben Mason," had hij zichzelf voorgesteld, waarbij hij vermeldde dat hij hier net was achtergelaten. De jongen gaf een kort knikje ter response. "Ash, alpha van de gang Alpha," klonk diens stem, "ik ben hier nu drie, vier weken." Geïnteresseerd keek Mason hem aan. "Dus je bent de leider van een gang? Is het een grote groep?" Het idee dat hij wellicht met Ash zou kunnen gaan samenwerken was dus nog niet zover gezocht en zou best realiteit kunnen worden. De andere jongen wees naar een huis een stukje verderop en vertelde dat die nog leeg was. "Hm, dan zal ik daar zo maar eens een kijkje moeten gaan nemen."
thank you Sarah of Kickstart!
Terug naar boven Ga naar beneden
Ash
Admin
Ash

Aantal berichten : 123
Naam : Tamar
Personages : Blue

Character sheet
Geslacht: Man
Leeftijd: 18 years
Rang: Alpha - Alpha

Poisonous heart || Ash Empty
BerichtOnderwerp: Re: Poisonous heart || Ash   Poisonous heart || Ash Emptydo sep 08, 2016 10:43 pm


Ash had zich voorgesteld. Zonder achternaam, maar met de rang van de gang die hij op wilde gaan zetten. Wilde, want op hemzelf na had hij nog geen leden en was er dus eigenlijk niet van een gang te spreken. ‘Dus je bent de leider van een gang? Is het een grote groep?’ Er vormde zich een grijns om zijn lippen die zijn blauwige ogen niet wist te bereiken. Deze bleven de jongen strak aankijken. ’Met mij erbij hebben we precies één lid. Maar met goed management kan daar al snel verandering in komen.. Alhoewel ik in mijn eentje niet zo intimiderend ben als dat we met twee zouden zijn.’ Het was geen directe uitnodiging, maar toch ging het verder dan een vaststelling van een feit. Daarnaast, mocht deze Mason geïnteresseerd zijn, dan mocht hij eerst nog bewijzen dat hij het inderdaad waard was. Al dan niet als hij al een Minion was, zo had hij besloten zijn groentjes te noemen. Nee, het zou geen leuke inwijding zijn. Maar het respect dat je er bij hem mee af zou dwingen, dat was dan toch iets waard. Zo hoopte hij. Mason sprak uit dat hij dan zo maar eens in het huis moest gaan kijken. ’Laat me je een rondleiding geven.’



Terug naar boven Ga naar beneden
Mason

Mason

Aantal berichten : 59
Naam : Sacha

Character sheet
Geslacht: Man
Leeftijd: 20
Rang:

Poisonous heart || Ash Empty
BerichtOnderwerp: Re: Poisonous heart || Ash   Poisonous heart || Ash Emptyvr sep 09, 2016 3:31 pm


THE DEVIL IS AN ANGEL TOO
“Met mij erbij hebben we precies één lid. Maar met goed management kan daar al snel verandering in komen.. Alhoewel ik in mijn eentje niet zo intimiderend ben als dat we met twee zouden zijn,” antwoordde de jongen. Mason trok, licht verbaasd, een wenkbrauw op bij het horen van die laatste zin. Hij had ergens niet verwacht dat de jongen met hetzelfde idee zou zitten als hij. Toch had hij wel het gevoel dat het niet bepaald makkelijk zou worden om lid te worden van Ash’ gang. Hij haalde zijn schouders op. "Dat zal wel ja,” was het enige wat hij antwoordde – nog steeds op een vriendelijke toon.

“Ga maar voor,”
antwoordde Mason op het aanbod van de ander om hem een rondleiding te geven. Een rondleiding kon immers geen kwaad, bovendien zou het zelfs best handig zijn. Dan kon hij zowel zijn nieuwe omgeving verkennen als wellicht een bondgenootschap zien te sluiten, dat zou hem veel meer tijd kosten als hij het allebei los van elkaar moest doen. Bovendien, was hij zelf eigenlijk helemaal niet zo graag alleen. Hij had wel graag gezelschap. Of de ander vrijwillig bij hem was of misschien zelfs wel al dood was, dat maakte hem niet zoveel uit. Hij was gewoon niet erg graag alleen, hij had liever een menselijk lichaam bij hem in de buurt.
thank you Sarah of Kickstart!
Terug naar boven Ga naar beneden
Ash
Admin
Ash

Aantal berichten : 123
Naam : Tamar
Personages : Blue

Character sheet
Geslacht: Man
Leeftijd: 18 years
Rang: Alpha - Alpha

Poisonous heart || Ash Empty
BerichtOnderwerp: Re: Poisonous heart || Ash   Poisonous heart || Ash Emptyza sep 10, 2016 10:49 pm

Ash

x




Throw me to the wolfs, and I will return leading the pack




Hij had uitgesproken dat ze met zijn tweeën al een heel stuk meer intimiderend zouden zijn dan hij op het moment in zijn eentje was, echter was het antwoord vlak, en niet wat hij gehoopt had dat het zou zijn. ’Maar geen interesse is geen interesse, uiteraard.’ Zoals altijd klonk het niet boos, niet geërgerd. Louter een constatering.

Daarna had hij hem het aanbod gedaan hem een rondleiding te geven in het huis dat, niet helemaal bij toeval, dicht bij het zijne stond. Met lichte tegenzin ging hij de jongen voor, het huis in. Hij hield er niet van als mensen achter hem liepen, hij had ze liever voor zich waar hij ze kon zien. ’De huiskamer.’ Met een simpel armgebaar wees hij de kamer aan en duwde hij de deur open, zodat de andere jongen hem kon bekijken. Het was schaars gemeubileerd, maar wat er moest zijn dat was er. Net zoals in de rest van het huis.




@ by AngelOfTheLord from Kickstart
Terug naar boven Ga naar beneden
Mason

Mason

Aantal berichten : 59
Naam : Sacha

Character sheet
Geslacht: Man
Leeftijd: 20
Rang:

Poisonous heart || Ash Empty
BerichtOnderwerp: Re: Poisonous heart || Ash   Poisonous heart || Ash Emptyzo sep 11, 2016 9:00 pm


THE DEVIL IS AN ANGEL TOO
"Maar geen interesse is geen interesse, uiteraard," klonk Ash' stem - nadat Mason een vlak response had gegeven op zijn opmerking. "Je hebt met nooit horen zeggen dat ik geen interesse had," antwoordde hij, met een vriendelijk glimlachje. Immers had hij dat wel, hij wist echter niet geheel zeker of de andere jongen het echt als een aanbod bedoelde.

Mason was maar al te graag ingegaan op het aanbod van de andere jongen om hem een rondleiding te geven. Iemand die al langer in het gebied zat wist waarschijnlijk meer dingen weten over het gebied, dat kon hij best gebruiken. Ash was hem voorgegaan naar het huis dat hij eerder al had aangewezen. "De huiskamer," klonk zijn stem - terwijl hij e deur opende. Het zag er niet erg huiselijk uit, maar het was beter gemeubileerd dan Mason van tevoren verwacht had. Ergens had hij verwacht dat ze hem gewoon in de wildernis zouden dumpen, zonder enig meubilair. "Ze zorgen beter voor hun criminelen dan ik eigenlijk zou verwachten," merkte hij op. Immers, zou dit - in tegenstelling tot een gevangeniscel - wellicht nog best een prettig verblijf kunnen vormen.
thank you Sarah of Kickstart!
Terug naar boven Ga naar beneden
Ash
Admin
Ash

Aantal berichten : 123
Naam : Tamar
Personages : Blue

Character sheet
Geslacht: Man
Leeftijd: 18 years
Rang: Alpha - Alpha

Poisonous heart || Ash Empty
BerichtOnderwerp: Re: Poisonous heart || Ash   Poisonous heart || Ash Emptyzo sep 11, 2016 9:16 pm

Ash

x




Throw me to the wolfs, and I will return leading the pack




‘Je hebt me nooit horen zeggen dat ik geen interesse had,’ antwoordde Mason. Met enige verbazing draaide Ash zijn gezicht kort naar de ander toe. ’Ik had iets anders uit je woorden opgemaakt. Dus kan ik er van uitgaan dat je interesse hebt?’ Dan kon hij direct wat dingen proberen om te zien of hij wel interesse in Mason had.

Ondertussen was hij de huiskamer in gelopen om deze aan de jongen te laten zien. Nee, het was geen villa, maar het was toch zeker een soort van gemeubileerd. ‘Ze zorgen beter voor hun criminelen dan ik eigenlijk zou verwachten,’ merkte de ander op. Ash knikte even. ’Ik denk dat ze willen voorkomen dat we hier heel graag weg willen.’




@ by AngelOfTheLord from Kickstart
Terug naar boven Ga naar beneden
Mason

Mason

Aantal berichten : 59
Naam : Sacha

Character sheet
Geslacht: Man
Leeftijd: 20
Rang:

Poisonous heart || Ash Empty
BerichtOnderwerp: Re: Poisonous heart || Ash   Poisonous heart || Ash Emptyzo sep 11, 2016 9:25 pm


THE DEVIL IS AN ANGEL TOO
"Ik had iets anders uit je woorden opgemaakt. Dus kan ik er van uitgaan dat je interesse hebt?" Hij merkte de lichte verbazing van Ash op, toen hij zijn gezicht naar hem toe draaide. Mason haalde zijn schouders op. "Ik leef normaal niet echt in een groepsverband," gaf hij toe, "maar ik denk dat het best verstandig is in deze situatie om dat wel te doen. Dus ja, je kan er van uitgaan dat ik interesse heb."

Mason keek de kamer even rond. Het was bij lange na niet te vergelijken met de huizen waar hij vroeger woonde, maar het was minder erg dan hij verwacht had. "Ik denk dat ze willen voorkomen dat we hier heel graag weg willen," merkte Ash op. "Dan moet ik toch maar een beetje blij zijn dat ik niet gewoon in de gevangeniscel beland ben," zei de bruinharige jongen, met nog steeds een vriendelijke glimlach op zijn gezicht. "Hoewel het hier wellicht iets gevaarlijker gaat worden, zodra het drukker wordt."
thank you Sarah of Kickstart!
Terug naar boven Ga naar beneden
Ash
Admin
Ash

Aantal berichten : 123
Naam : Tamar
Personages : Blue

Character sheet
Geslacht: Man
Leeftijd: 18 years
Rang: Alpha - Alpha

Poisonous heart || Ash Empty
BerichtOnderwerp: Re: Poisonous heart || Ash   Poisonous heart || Ash Emptyzo sep 11, 2016 9:35 pm

Ash

x




Throw me to the wolfs, and I will return leading the pack




‘Ik leef normaal niet echt in een groepsverband, maar ik denk dat het best verstandig is in deze situatie om dat wel te doen. Dus ja, je kan er van uitgaan dat ik interesse heb.’ Ash knikte simpelweg bij het horen van dit antwoord. ’Interessant,’ was het enige dat hij er op het moment op te zeggen had. Dan moest hij er maar eens werk van maken. ‘Dan moet ik toch maar een beetje blij zijn dat ik niet gewoon in de gevangeniscel beland ben,’ zei de bruinharige jongen, met een vriendelijke glimlach op zijn gezicht. ‘Hoewel het hier wellicht iets gevaarlijker gaat worden, zodra het drukker wordt.’ Ash knikte nogmaals. ’Dan moeten we er maar voor zorgen dat het niet al te druk wordt, denk je niet?’ De stille suggestie in zijn woorden moest niet erg makkelijk te missen zijn. Hij liep achter Mason langs, in eerste instantie op weg naar de trap, maar hij bedacht zich en deed een goede poging om de benen van de ander onder hem weg te trappen. Zijn inwijding mocht dan nog geen vast plan hebben, maar moest toch ergens beginnen.



@ by AngelOfTheLord from Kickstart
Terug naar boven Ga naar beneden
Mason

Mason

Aantal berichten : 59
Naam : Sacha

Character sheet
Geslacht: Man
Leeftijd: 20
Rang:

Poisonous heart || Ash Empty
BerichtOnderwerp: Re: Poisonous heart || Ash   Poisonous heart || Ash Emptyzo sep 11, 2016 9:59 pm


THE DEVIL IS AN ANGEL TOO
"Dan moeten we er maar voor zorgen dat het niet al te druk wordt, denk je niet?" Mason grijnsde schuin en knikte. "Dat lijkt me een prima idee," zei hij instemmend. De andere jongen liep achter hem langs, vermoedelijk om verder te gaan met de rondleiding. Toch draaide Mason zich direct om zodra hij doorhad dat de jongen achter hem langs zou lopen, puur uit een automatisme. Hij was half omgedraaid toen hij zag dat Ash uithaalde naar zijn benen en kon daardoor nog net achteruit springen - zodat de jongen hem niet zou raken. Hij raakte daarbij wel even kort uit balans, maar bleef toch in staat om niet achterover te vallen. Met samengeknepen ogen keek hij de jongen achterdochtig aan. "Dat was je nog bijna gelukt ook," merkte hij droogjes op.
thank you Sarah of Kickstart!
Terug naar boven Ga naar beneden
Ash
Admin
Ash

Aantal berichten : 123
Naam : Tamar
Personages : Blue

Character sheet
Geslacht: Man
Leeftijd: 18 years
Rang: Alpha - Alpha

Poisonous heart || Ash Empty
BerichtOnderwerp: Re: Poisonous heart || Ash   Poisonous heart || Ash Emptyzo sep 11, 2016 10:13 pm

Ash

x




Throw me to the wolfs, and I will return leading the pack




‘Dat lijkt me een prima idee,’ luidde het instemmende antwoord van de ander, terwijl Ash zich omdraaide in de richting van de deur. Echter toen hij, bij wijze van test, met een been uithaalde was de ander al half omgedraaid en wist deze zijn trap goed te ontwijken. Een kleine grijns verscheen rond Ash zijn lippen, terwijl hij verder naar de deur liep en de trap op ging. ‘Dat was je nog bijna gelukt ook,’ merkte Mason op droge, maar toch wat achterdochtige toon op. [b]’Gelukkig niet. Moet je nagaan als ik iemand mijn gang in moet laten die zich zo makkelijk op de grond laat werken,’[b] merkte hij op haast nog drogere toon op, terwijl hij eenmaal boven afsloeg naar wat door moest gaan voor de badkamer.



@ by AngelOfTheLord from Kickstart
Terug naar boven Ga naar beneden
Mason

Mason

Aantal berichten : 59
Naam : Sacha

Character sheet
Geslacht: Man
Leeftijd: 20
Rang:

Poisonous heart || Ash Empty
BerichtOnderwerp: Re: Poisonous heart || Ash   Poisonous heart || Ash Emptyzo sep 11, 2016 10:23 pm


THE DEVIL IS AN ANGEL TOO
De ander was al verder gelopen naar de trap. Mason aarzelde even, maar volgde hem toch - ditmaal iets meer op zijn hoede weliswaar. "Gelukkig niet. Moet je nagaan als ik iemand mijn gang in moet laten die zich zo makkelijk op de grond laat werken," antwoordde Ash - met een nog drogere toon dan waarmee hijzelf had gesproken. Mason liep achter hem aan de trap op. "Dus, als ik het goed begrijp ga je me nu uittesten?" merkte hij op. "Oftewel, ik kan nog meer van dit soort dingen verwachten?" voegde hij er, met een grijns, aan toe. Het was best slim bedacht, immers moest een gang natuurlijk bestaan uit zo sterk als mogelijke mensen. De jongen had echter nog niet het gevoel dat hij echt iets te vrezen had, immers had hij al heel wat jaren ervaring met vechten en al het andere in die richting.
thank you Sarah of Kickstart!
Terug naar boven Ga naar beneden
Ash
Admin
Ash

Aantal berichten : 123
Naam : Tamar
Personages : Blue

Character sheet
Geslacht: Man
Leeftijd: 18 years
Rang: Alpha - Alpha

Poisonous heart || Ash Empty
BerichtOnderwerp: Re: Poisonous heart || Ash   Poisonous heart || Ash Emptyzo sep 11, 2016 10:41 pm

Ash

x




Throw me to the wolfs, and I will return leading the pack




’Gelukkig niet. Moet je nagaan als ik iemand mijn gang in moet laten die zich zo makkelijk op de grond laat werken,’ merkte hij haast nog droger op. ‘Dus, als ik het goed begrijp ga je me nu uittesten? Oftewel, ik kan nog meer van dit soort dingen verwachten?’ Ash haalde kort zijn schouders op, terwijl hij met een armbeweging duidelijk maakte dat Mason maar een kijkje moest nemen in wat mogelijk zijn badkamer ging worden. ’Daar komt het wel ongeveer op neer, ja. Samen met een rondleiding leek dat me een tijdbesparende klus.’ Het volgende ding had hij in zijn hoofd al klaarstaan. ’Dit hier is de… master bedroom. Met leuke extra’s.’ Hij wierp een schuine blik op de ander. Als hij maar geen hoogtevrees had.



@ by AngelOfTheLord from Kickstart
Terug naar boven Ga naar beneden
Mason

Mason

Aantal berichten : 59
Naam : Sacha

Character sheet
Geslacht: Man
Leeftijd: 20
Rang:

Poisonous heart || Ash Empty
BerichtOnderwerp: Re: Poisonous heart || Ash   Poisonous heart || Ash Emptyma sep 12, 2016 9:48 pm


THE DEVIL IS AN ANGEL TOO
“Daar komt het wel ongeveer op neer, ja. Samen met een rondleiding leek dat me een tijdbesparende klus,” antwoordde de jongen. Mason keek hem nog even wantrouwend aan, zich toch enigszins ongemakkelijk voelende doordat hij niet wist wat er verder nog te wachten voor hem zou staan. “Dit hier is de… master bedroom. Met leuke extra’s.” De jongen trok een wenkbrauw op, terwijl hij even kort de kamer rondkeek. “Je gaat me zeker niet vertellen wat je nog meer in gedachten hebt, of wel soms?” vroeg hij, met een schuine grijns op zijn gelaat. Ergens kon hij zich op het moment niet geheel meer concentreren op de inrichting van het huis.
thank you Sarah of Kickstart!
Terug naar boven Ga naar beneden
Ash
Admin
Ash

Aantal berichten : 123
Naam : Tamar
Personages : Blue

Character sheet
Geslacht: Man
Leeftijd: 18 years
Rang: Alpha - Alpha

Poisonous heart || Ash Empty
BerichtOnderwerp: Re: Poisonous heart || Ash   Poisonous heart || Ash Emptyma sep 12, 2016 9:56 pm

Ash

x




Throw me to the wolfs, and I will return leading the pack




‘Dit hier is de… master bedroom. Met leuke extra’s,’ had Ash de jongen verteld. Alhoewel hij in eerste instantie iets heel anders in zijn hoofd had, vormde er een leuk ‘tweede plan’ in zijn hoofd. De wantrouwende blik van Mason leek wel gaten in zijn hoofd te willen boren, maar hij besloot er even niets over te zeggen. Laat de jongen maar lekker in spanning over wat er zou gaan komen. Even bleef hij staan en keek zelf de kamer rond. Een redelijk fatsoenlijk tweepersoonsbed, een kale kast en wat gordijnen. ‘Je gaat me zeker niet vertellen wat je nog meer in gedachten hebt, of wel soms?’ Kort schudde hij zijn hoofd. ’Daar is toch zeker niets leuks aan.’ Nogmaals keek hij kort de kamer rond, alvorens hij zich op het bed liet vallen en hij zijn uitdrukking veranderde naar een nog iets serieuzere, bijna verleidelijke variant. Zijn ogen fixeerden zich op die van Mason, terwijl hij zacht op het matras naast hem klopte.



@ by AngelOfTheLord from Kickstart
Terug naar boven Ga naar beneden
Mason

Mason

Aantal berichten : 59
Naam : Sacha

Character sheet
Geslacht: Man
Leeftijd: 20
Rang:

Poisonous heart || Ash Empty
BerichtOnderwerp: Re: Poisonous heart || Ash   Poisonous heart || Ash Emptyma sep 12, 2016 10:10 pm


THE DEVIL IS AN ANGEL TOO
“Daar is toch zeker niets leuks aan,” klonk het response van de jongen. Mason slaakte een haast onhoorbare, maar zeer geërgerde zucht. Hij trok een wenkbrauw op toen Ash zich op het bed liet vallen en hem plotseling met een haast verleidelijke blik aankeek. De jongen klopte zacht op het matras naast hem. Hij keek de ander even aarzelend aan, maar liep toen toch langzaam op het bed af. Hij ging naast hem zitten, maar bewaarde hierbij wel enkele centimeters afstand. Normaal was hij dolgraag ingegaan op een ‘uitnodiging’ als deze, maar ergens had hij toch het vermoeden dat hij de jongen op het moment niet geheel moest vertrouwen. “Dus, waar komt deze omslag ineens vandaan?”
thank you Sarah of Kickstart!
Terug naar boven Ga naar beneden
Ash
Admin
Ash

Aantal berichten : 123
Naam : Tamar
Personages : Blue

Character sheet
Geslacht: Man
Leeftijd: 18 years
Rang: Alpha - Alpha

Poisonous heart || Ash Empty
BerichtOnderwerp: Re: Poisonous heart || Ash   Poisonous heart || Ash Emptyma sep 12, 2016 10:22 pm

Ash

x




Throw me to the wolfs, and I will return leading the pack




Ash was om een voor hem niet bijzonder duidelijke rede niet eens echt verbaasd, toen de jongen aarzelend op het bed afliep en naast hem op het matras kwam zitten. ‘Dus, waar komt deze omslag ineens vandaan?’ De getatoeëerde jongen liet zijn eerdere uitdrukking gaan en begon nu hardop te lachen. ’Je bent niet onknap,’ grinnikte hij zacht, terwijl hij zichzelf overeind drukte en naar de andere jongen toe leunde. ’En daarnaast is het simpelweg leuk om te zien hoe.. ver mensen gaan als ze denken dat ze iets willen.’ Hij likte haast speels aan het oor van de ander, alvorens soepel van het bed af te springen. ’Ik hoop niet dat je hoogtevrees hebt,’ klonk zijn stem weer emotieloos als beneden, alvorens hij zijn bovenlichaam uit het zijraam stak en met zijn handen de metalen ladder vastgreep die daar begon. Soepel greep hij een zo hoog mogelijke sport en zwaaide hij vervolgens ook zijn onderlichaam uit het raam.



@ by AngelOfTheLord from Kickstart
Terug naar boven Ga naar beneden
Mason

Mason

Aantal berichten : 59
Naam : Sacha

Character sheet
Geslacht: Man
Leeftijd: 20
Rang:

Poisonous heart || Ash Empty
BerichtOnderwerp: Re: Poisonous heart || Ash   Poisonous heart || Ash Emptydi sep 13, 2016 9:23 pm



Masons wenkbrauwen gingen nog iets meer omhoog toen de ander begon te lachen. "Je bent niet onknap," grinnikte deze zacht - terwijl hij naar hem toe leunde. "En daarnaast is het simpelweg leuk om te zien hoe.. ver mensen gaan als ze denken dat ze iets willen." Een schuine grijns verscheen op Masons gezicht, toen de jongen aan zijn oor likte. Hij grinnikte zacht, hoofdschuddend. "Ik hoop niet dat je hoogtevrees hebt," klonk Ash' stem, weer even emotieloos als voorheen. Fronsend keek hij toe hoe de ander uit het raam klom. Hij had geen hoogtevrees, maar hij had er ook niet zoveel behoefte aan om straks van een ladder getrapt te worden. Maar hij zag zelf ook wel in dat hij niet al te veel keuze had en dus kwam hij ook overeind. Hij stak zijn hoofd uit het zijraam, zoekende naar de ladder, om vervolgens zelf ook soepel uit het raam te klimmen. "Is het toevallig ook onderdeel van je plan om me straks naar beneden te duwen?" vroeg hij, met een lichtelijke sarcastische toon in zijn stem.


ALL MONSTERS ARE HUMAN
and we're all beautifully insane

(c) ELRIC
Terug naar boven Ga naar beneden
Ash
Admin
Ash

Aantal berichten : 123
Naam : Tamar
Personages : Blue

Character sheet
Geslacht: Man
Leeftijd: 18 years
Rang: Alpha - Alpha

Poisonous heart || Ash Empty
BerichtOnderwerp: Re: Poisonous heart || Ash   Poisonous heart || Ash Emptydi sep 13, 2016 9:47 pm

Ash

x




Throw me to the wolfs, and I will return leading the pack




De scheve grijns van eerder bleef de bruinharige jongen vasthouden, terwijl hij nog even terugkeek naar de jongen die op bed zat. Soepel klom hij het raam uit, de ladder op naar het oude maar degelijke dak dat daar op lag. Door zijn knieën gezakt sloop hij naar het midden van het dak, om zich daar langzaam te laten zakken en te wachten op Mason. ‘Is het toevallig ook onderdeel van je plan om me straks naar beneden te duwen?’ klonk het enigszins sarcastisch van beneden. ’Ik heb niets aan een ganglid met gebroken benen,’ merkte de getatoeëerde jongen op droge toon op. ’Wel ben ik benieuwd naar alles over jou. Waarom je hier zit, je volledige naam..’



@ by AngelOfTheLord from Kickstart
Terug naar boven Ga naar beneden
Mason

Mason

Aantal berichten : 59
Naam : Sacha

Character sheet
Geslacht: Man
Leeftijd: 20
Rang:

Poisonous heart || Ash Empty
BerichtOnderwerp: Re: Poisonous heart || Ash   Poisonous heart || Ash Emptyzo sep 18, 2016 4:59 pm



"Ik heb niets aan een ganglid met gebroken benen," merkte de jongen - die al op het dak zat - op droge toon op. "Wel ben ik benieuwd naar alles over jou. Waarom je hier zit, je volledige naam.." Mason wachtte met antwoorden en klom zelf ook het dak op. Hij zweeg totdat hij naast de ander zat en moest toen nog even nadenken over wat hij ging antwoorden. "Mason Elijah Butler," doorbrak hij de stilte. "Ik ben opgepakt voor moord," antwoordde hij vervolgens schouderophalend, maar besloot er uiteindelijk toch maar de gehele waarheid van te maken, "en voor kannibalisme - maar dat terzijde, klonk zijn stem nonchalant. Een schuine grijns lag rond zijn lippen.


ALL MONSTERS ARE HUMAN
and we're all beautifully insane

(c) ELRIC
Terug naar boven Ga naar beneden
Ash
Admin
Ash

Aantal berichten : 123
Naam : Tamar
Personages : Blue

Character sheet
Geslacht: Man
Leeftijd: 18 years
Rang: Alpha - Alpha

Poisonous heart || Ash Empty
BerichtOnderwerp: Re: Poisonous heart || Ash   Poisonous heart || Ash Emptyzo sep 25, 2016 7:31 pm

Ash

x




Throw me to the wolfs, and I will return leading the pack




Hij had de – niet onknappe – jongen verteld dat hij niets had aan een bendelid met gebroken benen. Hij vermelde er maar niet bij dat hij bang was dat de ander hem, in een laatste poging op het dak te blijven staan, vast zou pakken en mee zou sleuren. Immers had hij nog minder aan zichzelf met gebroken benen. ‘Mason Elijah Butler,’ stelde de ander zich met zijn volledige naam voor. ‘Ik ben opgepakt voor moord… en voor kannibalisme – maar dat terzijde,’ klonk het nonchalant. Met opgetrokken wenkbrauwen keek de getatoeëerde jongen Mason aan. ’Terzijde? Dat is juist het meest interessante deel. Wat heeft je daartoe gebracht?’



@ by AngelOfTheLord from Kickstart
Terug naar boven Ga naar beneden
Mason

Mason

Aantal berichten : 59
Naam : Sacha

Character sheet
Geslacht: Man
Leeftijd: 20
Rang:

Poisonous heart || Ash Empty
BerichtOnderwerp: Re: Poisonous heart || Ash   Poisonous heart || Ash Emptyzo sep 25, 2016 8:01 pm



Een schuine glimlach verscheen op zijn lippen, toen de ander hem met opgetrokken wenkbrauwen aankeek. "Terzijde? Dat is juist het meest interessante deel. Wat heeft je daartoe gebracht?" Mason haalde zijn schouders op. "Er zit niet echt een spectaculair verhaal achter," merkte hij op. "Ik ben ooit begonnen met moord, omdat ik een eeuwigdurende bloeddorst heb en erachter kwam dat het leuk was," zei hij grijnzend. "En ik vroeg me ooit af hoe mensenvlees smaakte. Dus tja, ik heb het toen gewoon een keer geprobeerd voordat ik en lijk dumpte," hij haalde nogmaals zijn schouders op, "en toen ben ik er niet meer mee gestopt."


ALL MONSTERS ARE HUMAN
and we're all beautifully insane

(c) ELRIC

Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud




Poisonous heart || Ash Empty
BerichtOnderwerp: Re: Poisonous heart || Ash   Poisonous heart || Ash Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Poisonous heart || Ash
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
The Isolation Project :: West :: West Village-
Ga naar: