Onderwerp: Re: Darkness || Alice za sep 10, 2016 9:50 pm
De blondine rolde met haar ogen. "Nog kieskeurig ook? Geef me dan een reden waarom ik het zou doen als ik er toch niet van verzekerd ben dat ik dan van je af ben." Dit gesprek begon echt met de minuut ongemakkelijker te worden, maar dat waren al haar gesprekken eigenlijk wel dus wat dat betreft was het ook wel weer normaal. Als er iets was wat ze nooit had begrepen was dat wel de seksuele kant van het leven. Waarom zou een vrouw in godsnaam zo’n lelijk geslachtsdeel van iemand in zich gepropt willen krijgen om vervolgens alleen maar pijn en bloed te laten ontstaan? En dat zijn dan dezelfde mensen die piepen dat het trekken van een verstandskies pijn doet. Dat had tenminste nog nut.
Onderwerp: Re: Darkness || Alice za sep 10, 2016 9:59 pm
THE DEVIL IS AN ANGEL TOO
"Nog kieskeurig ook? Geef me dan een reden waarom ik het zou doen als ik er toch niet van verzekerd ben dat ik dan van je af ben." Mason haalde een hand door zijn haar heen. "Ik ben in principe niet erg kieskeurig, mijn enige voorwaarde is een degelijk uiterlijk," hij haalde zijn schouders kort op terwijl hij sprak. "Ik heb je toch al verteld dat mijn uiterlijk best een goede reden is, maar als dat je ook niet overhaalt: anders zal ik je de rest van de nacht blijven achtervolgen totdat je wel toegeeft." Niet dat hij van plan is hier langer dan een uur rond te blijven lopen voor een of andere arrogante meid, maar dat hoefde zij niet te weten. Dan zou ze al helemaal niet meer toegeven.
Onderwerp: Re: Darkness || Alice za sep 10, 2016 10:14 pm
Alice ging op de grond zitten. "Prima wat jij wil. Dan gaat het een lange nacht worden voor je, want ik ga nergens meer heen." Ergens was het wel interessant dat de jongen alleen maar voor een uitdaging bij haar bleef. Dat zei wel iets over hoe ziek hij in zijn hoofd was. Je zou ook kunnen zeggen dat hij niet veel zieker was dan de meeste mannen. Dat wilden ze uiteindelijk allemaal toch? Niks meer of minder dan zich een aantal minuten uitleven op een vrouwenlichaam of mannenlichaam natuurlijk. Hoe zou het komen dat zij deze gevoelens niet had? Is dat bij alle vrouwen minder of alleen bij haar? Of zou het komen omdat zij het nooit zelf heeft ondervonden? Het doet er ook eigenlijk niet toe.
Onderwerp: Re: Darkness || Alice za sep 10, 2016 11:14 pm
THE DEVIL IS AN ANGEL TOO
"Prima, wat jij wil. Dan gaat het een lange nacht worden voor je, want ik ga nergens meer heen." De jongen haalde zijn schouders op. "Helemaal prima."Not. Dat laatste dacht hij erachteraan, maar sprak hij niet daadwerkelijk uit. Alice hoefde voor alsnog niet te weten dat hij eigenlijk niet eens geïnteresseerd genoeg was om langer dan uur te blijven, zo leuk was ze nou ook wel niet. Bovendien, werkte haar arrogantie behoorlijk op zijn zenuwen. "Dus," hij keek haar recht in haar blauwe ogen aan, "hoe komt het dat jij totaal geen gevoel voor humor hebt en zo ontzettend arrogant bent?" vroeg hij, zonder aarzelen. Het kon hem niet zoveel schelen als ze de opmerking verkeerd op zou vatten, het was best grappig om zo'n type als Alice op te stoken.
Onderwerp: Re: Darkness || Alice za sep 10, 2016 11:26 pm
Het meisje haalde kort haar schouders op. "Moet ik daar een reden voor hebben? Dat is toch gewoon mijn karakter?" Stiekem wist Alice ook wel dat dit onzin was, maar dat ging hem niks aan. En het was niet helemaal een leugen, want humor was nooit haar ding. En arrogant? Ja dat moet je wel een beetje zijn als er niemand anders is die jou als persoon waardeert. Niemand heeft ooit van haar gehouden. Waarschijnlijk werkten de moorden die ze had gepleegd ook niet echt mee, maar daarvoor was er ook niet echt iemand die om haar gaf. Daar wordt een mens hard van.
Onderwerp: Re: Darkness || Alice di sep 13, 2016 9:12 pm
"Moet ik daar een reden voor hebben? Dat is toch gewoon mijn karakter?" De jongen haalde zijn schouders op. "Niet alles wat je doet of zegt valt te verwijten aan je karakter," merkte hij op. "Je kan je gedragen als een ongelooflijke bitch," hij keek haar strak aan, "maar dat betekent niet dat dat je persoonlijkheid is." Mason keek de blondine aan, nam haar kort in zich op. "Waarvoor ben jij eigenlijk opgepakt?" Alice had dan wel aangetoond dat ze nogal arrogant was en niet de liefste was, maar ze leek hem niet zozeer echt een psychopaat of iets dergelijks. Erg dapper leek ze hem ook niet, immers was ze wel gewoon voor hem weggerend.
ALL MONSTERS ARE HUMAN
and we're all beautifully insane
(c) ELRIC
Alice
Aantal berichten : 37 Naam : Lisanne
Onderwerp: Re: Darkness || Alice di okt 18, 2016 5:10 pm
'Waarvoor ben je eigenlijk opgepakt?' De blondine haalde haar schouders op. "Ik heb mijn zus opgesloten in een paardenstal en deze vervolgens in de brand gestoken. En ik heb nog meer mensen vermoord." Zou ze aan de jongen vragen wat hij heeft gedaan? Ach waarom ook niet voor deze keer. "En jij? Waarom ben jij hier?" Dat klonk nog een stuk aardiger dan ze had verwacht, voor zover Alice aardig kon zijn. In ieder geval kwam het minder arrogant over door interesse in iemand anders te tonen. En op de een of andere manier was de interesse ook wel op recht. Ergens had ze het vermoeden dat de Mason gruwelijke daden had verricht.
Mason
Aantal berichten : 59 Naam : Sacha
Character sheet Geslacht: Man Leeftijd: 20 Rang:
Onderwerp: Re: Darkness || Alice di okt 18, 2016 5:19 pm
COULD WE HAVE SOME BLOOD PLEASE?
the devil loves my work
“Waarvoor ben je eigenlijk opgepakt?” had Mason het meisje, dat tegenover hem zat, gevraagd. “Ik heb mijn zus opgesloten in een paardenstal en deze vervolgens in de brand gestoken. En ik heb nog meer mensen vermoord.” De jongen trok zijn wenkbrauwen op. Hij liet zijn blik geen moment afwijken van de blondine. Deels omdat hij haar niet vertrouwde, deels omdat ze hem intrigeerde. “Iemand in een paardenstal opsluiten en in de fik steken is best origineel,” grijnsde hij. “Psychopathisch, maar wel origineel.” “En jij? Waarom ben jij hier?” Haar stem had gedurende het hele gesprek nog niet zo aardig geklonken, merkte hij op. Wellicht had ze ook wel daadwerkelijk interesse hierin, immers was het altijd goed om te weten wat je mogelijke tegenstanders op hun geweten hadden. “Ik ben wellicht nog net iets psychopathischer,” antwoordde hij met een glimlachje. “Ik ben opgepakt voor zowel moord als kannibalisme.” Hij haalde nonchalant zijn schouders op, terwijl hij haar onschuldig aankeek.
Onderwerp: Re: Darkness || Alice di okt 18, 2016 5:38 pm
'Ik ben opgepakt voor zowel moord als kannibalisme', had Mason gezegd. De blondine wist een licht grijns op haar gezicht te toveren. "Dat is zo cool," zei ze enthousiast. Was ze nou echt enthousiast? Het moet niet veel gekker worden. "En hoe was het om een mens op te eten?" Jammer dat het Alice niet gelukt was om een mens op te eten. Ze had het graag willen doen, maar net voordat ze dat wilde proberen werd ze opgepakt. Beetje jammer. Als ze hier ooit weg zou komen dan zal dat het eerste zijn wat Alice ging doen. Fijn vooruitzicht wel.
Mason
Aantal berichten : 59 Naam : Sacha
Character sheet Geslacht: Man Leeftijd: 20 Rang:
Onderwerp: Re: Darkness || Alice di okt 18, 2016 5:43 pm
COULD WE HAVE SOME BLOOD PLEASE?
the devil loves my work
Een grijns verscheen rond Masons lippen, toen het meisje plotseling enthousiast werd. Hij had nog nooit iemand gehoord over hoe cool kannibalisme had. Lachend schudde hij zijn hoofd, waarna hij haar – een tikkeltje ongelovig – aankeek. “En hoe was het om een mens op te eten?” Mason haalde zijn schouders op. “Tja, dat is een ervaring die ik je niet aan kan praten,” antwoordde hij. “Dat zal je toch echt zelf moeten proberen.” Hij keek het meisje met een schuine grijns aan. “Maar ik kan je wel een voorproefje geven,” voegde hij eraan toe – terwijl hij met zijn hand een subtiele beweging in de richting van zijn kruis maakte. Het was plagend bedoeld. Hij wist om eerlijk te zijn ook niet of hij haar in dat gebied wel durfde te vertrouwen. Net iets te gevoelig.
Onderwerp: Re: Darkness || Alice di okt 18, 2016 7:01 pm
Nadat Mason een beweging naar zijn kruis had gemaakt trok Alice haar wenkbrauw op. "Ik weet dat je heel wanhopig bent om dat geval daar beneden overal in te stoppen, maar helaas ben je daarvoor bij de verkeerde." De blondine rolde kort met haar ogen. Kunnen jongens dan echt nergens anders aan denken. Deze in ieder geval niet. Hoelang zou het gaan duren voordat hij door ging hebben dat het bij haar niet die kant op zou gaan. Nog steeds vroeg ze zich af hoe mannen met claustrofobie hun behoefte bevredigen, want laten we eerlijk zijn de doorgang is niet bepaald groot.