The Isolation Project
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

Deel
 

 Maia and Alice

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Alice

Alice

Aantal berichten : 37
Naam : Lisanne

Maia and Alice Empty
BerichtOnderwerp: Maia and Alice   Maia and Alice Emptyma sep 05, 2016 9:28 pm

Het waaide zachtjes en er vielen kleine regendruppels omlaag. Het haar van Alice danste in de wind. Het blonde meisje staarde voor zich uit. Het was al weer een tijdje geleden dat ze iemand had vermoord. Toch opmerkelijk dat je dit enigszins gaat missen. Het alleen zijn beviel Alice erg goed, maar helaas moest ook zij concluderen dat je in een groep meer kan bereiken dan alleen. Als er iets is dat vreselijk is dan zijn het wel mensen. Niemand is te vertrouwen en uiteindelijk kiest iedereen voor zichzelf. Iemand die zegt dat hij of zij niet kan moorden is een leugenaar. Op het moment dat het een kwestie is van leven of dood kunnen we het allemaal. Een mes door iemands lichaam steken is een stuk eenvoudiger dan herstellen van het leed dat je door een ander is aangedaan. Het enige wat je in deze gruwelijke wereld kan doen is proberen te overleven en iedereen die in de weg staat met de grond gelijk maken. De blondine slaakte een zucht. ~
can't be tamed
© rixton.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maia
Admin
Maia

Aantal berichten : 73
Naam : Sacha
Personages : Mason

Character sheet
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 19
Rang: Leader

Maia and Alice Empty
BerichtOnderwerp: Re: Maia and Alice   Maia and Alice Emptyma sep 05, 2016 9:47 pm


no mercy, no regret, only violence.

Het was een paar dagen geleden sinds de oprichting van haar gang: Reflex. Het leiderschap beviel Maia tot nog toe erg goed. Het enige wat haar niet beviel was de kleine hoeveelheid leden, wat niet erg gek was aangezien het gebied ook nog niet zoveel bewoners kende. De roodharige besloot die dag maar eens een eenzame wandeling naar de stadshal te maken. Ze wist dat hij er was, maar had er eigenlijk nooit echt goed naar gekeken. En wie weet, misschien waren er wel nieuwe mensen die ze om haar vinger kon winden. Nieuwe volgers waren dringend nodig.

Ze streek de gevallen regendruppels van haar gezicht af en keek op naar het grote gebouw. Nou ja, erg groot was het nou ook weer niet. Maar het was wel het grootste gebouw van het hele gebied. Het zag er niet echt veilig en goed onderhouden uit, nogal gammel. Ze haalde haar schouders op. Niet dat het haar wat uit kon maken. Wat zou het haar boeien als dat hele gebouw op een dag neerstortte en tientallen mensen daarbij omkwamen? Sterker nog, dat zou haar een gevoel van genot opleveren. Een sinistere glimlach verscheen rond haar lippen. De gedachte aan dood alleen al kon haar humeur verbeteren.

In de buurt van het gebouw zag ze een blond meisje staan, iemand die ze nog niet kende. Nonchalant nam ze het meisje in zich op en deed daarbij niet eens haar best om dit te verbergen. Ze kon het meisje niet goed peilen, ze zag er enigszins te onschuldig uit voor een psychopaat. Wat een aparte gedachte was, aangezien ze er zelf ook te onschuldig uit zag voor een seriemoordenaar. Ze bleef op een afstandje staan en wenkte het meisje, benieuwd of deze ook daadwerkelijk haar kant op zou komen.

Alice // 296 words // ~

Terug naar boven Ga naar beneden
Alice

Alice

Aantal berichten : 37
Naam : Lisanne

Maia and Alice Empty
BerichtOnderwerp: Re: Maia and Alice   Maia and Alice Emptyma sep 05, 2016 10:00 pm

Alice staarde nog steeds naar de grond. Na een tijdje zag ze een meisje op haar afkomen. Ze herkende haar meteen. Het meisje was de leider van de gang Reflex. Alice haalde nonchalant haar schouders op en liep op haar af. Na enkele stappen te hebben gezet kwam ze voor haar te staan. “Jij bent de leider van Reflex toch?” Ze wist wat het meisje zou gaan antwoorden maar de vraag stellen leek in deze situatie wel gepast. Alice bleef haar aankijken en wachtte haar antwoord af. Wachten was niet echt haar sterke punt, maar er leek eventjes niks anders op te zitten. ~
can't be tamed
© rixton.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maia
Admin
Maia

Aantal berichten : 73
Naam : Sacha
Personages : Mason

Character sheet
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 19
Rang: Leader

Maia and Alice Empty
BerichtOnderwerp: Re: Maia and Alice   Maia and Alice Emptyma sep 05, 2016 10:09 pm


no mercy, no regret, only violence.

Het blonde meisje liep op haar af, zoals Maia al gehoopt had. Ze stopte op een gepaste afstand, wat ze wel kon waarderen. Haar personal space was haar erg dierbaar. "Jij bent de leider van Reflex toch?" vroeg het meisje. De roodharige keek haar even verbaasd aan. Ze had niet verwacht dat mensen al zouden weten over het bestaan van Reflex, zo groot was het immers nog niet. Ze kon aan de ogen van het meisje zien dat ze niet al te geduldig was en haar best moest doen om te wachten op een antwoord. Hoogstwaarschijnlijk wist ze het antwoord dan ook al. Puur om te pesten wachtte Maia nog enkele seconden langer voordat ze besloot te antwoorden. Ze knikte. "Dat klopt," zei ze. "Maia Maddox," stelde ze zichzelf kortaf voor.

Alice // 131 // ~

Terug naar boven Ga naar beneden
Alice

Alice

Aantal berichten : 37
Naam : Lisanne

Maia and Alice Empty
BerichtOnderwerp: Re: Maia and Alice   Maia and Alice Emptyma sep 05, 2016 10:20 pm

Het duurde lang voordat er een antwoord kwam. Ergens kreeg Alice het vermoeden dat het meisje dit expres deed. Normaal was ze nu al boos geworden, maar nu was zelfbeheersing belangrijk. Niet dat ze hier erg goed in was, maar als ze zich erop concentreerde merkte niemand aan haar dat ze zich stiekem van binnen heel kwaad maakte. ‘Dat klopt,’ antwoorde het meisje eindelijk. Alice knikte. ‘Maia Maddox,’ had de vrouw zich kortaf voorgesteld. Alice knikte opnieuw. “Alice Sadler.”
Ze zweeg even om het meisje in zich op te nemen. Nog steeds zag het meisje er niet heel gevaarlijk uit, maar ergens had Alice het idee dat dit juist het gevaarlijke aan haar was. Het onderschatten van mensen is in geen enkele situatie een optie. Voor je het weet snijden ze je keel door.
~
can't be tamed
© rixton.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maia
Admin
Maia

Aantal berichten : 73
Naam : Sacha
Personages : Mason

Character sheet
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 19
Rang: Leader

Maia and Alice Empty
BerichtOnderwerp: Re: Maia and Alice   Maia and Alice Emptyma sep 05, 2016 10:30 pm


no mercy, no regret, only violence.

Het meisje stelde zichzelf voor als Alice Sadler. "Hmm, je ziet er wel uit als een Wonderland-typetje ja," zei ze, met een deels plagende en deels gemene grijns. De roodharige vroeg zich hoe het meisje die opmerking op zou pikken, wat haar reactie zou zijn. Ze bleef het moeilijk vinden om de blondine te peilen, maar ze twijfelde niet over het feit dat zijzelf zou winnen als het in een gevecht uit zou lopen. Een dom blondje kon ze wel aan.

"Dus, wil je iets van me?" vroeg ze, doelend op het feit dat het meisje aan haar gevraagd had of ze de leider was van Reflex. Ze had een sprankje hoop dat ze zou vragen of ze lid zou mogen worden. Hoewel ze tot nu toe nog niet echt geschikt leek, maar misschien zou dat straks wel veranderen. Ze had genoeg mogelijkheden om Alice uit te testen, hoewel ze niet zeker wist of de ander dit wel zo fijn ging vinden. Maar ach, dat maakte Maia niets uit.

Alice // 173 // Maia is lichtelijk bitchy :')

Terug naar boven Ga naar beneden
Alice

Alice

Aantal berichten : 37
Naam : Lisanne

Maia and Alice Empty
BerichtOnderwerp: Re: Maia and Alice   Maia and Alice Emptydi sep 06, 2016 7:49 pm

Alice slaakte een zucht. ‘Hmm, je ziet er wel uit als een Wonderland-typetje ja,’ had Maia met een ietwat gemene grijns gezegd. De opmerking deed Alice niet zo veel en om eerlijk te zijn beviel de gemene grijns van het meisje haar wel. Een kleine glimlach volgde.

Vervolgens had Maia aan haar gevraagd of ze iets van haar wilde. Ze besloot maar meteen tot haar punt te komen. “Ik wil me bij een groep aansluiten en volgens mij ben ik dan bij jou aan het goede adres of niet soms?” Ze had geen idee hoe Maia hierop zou reageren, maar dat maakte haar eigenlijk niet veel uit. Het zou niet de eerste keer zijn dat iemand haar meteen al wat aan zou willen doen. ~
can't be tamed
© rixton.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maia
Admin
Maia

Aantal berichten : 73
Naam : Sacha
Personages : Mason

Character sheet
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 19
Rang: Leader

Maia and Alice Empty
BerichtOnderwerp: Re: Maia and Alice   Maia and Alice Emptydi sep 06, 2016 8:08 pm


no mercy, no regret, only violence.

"Ik wil me bij een groep aansluiten en volgens mij ben ik dan bij jou aan het goede adres, of niet soms?" had het meisje haar gevraagd. Maia nam haar nogmaals in zich op. Ze twijfelde nog steeds aan de krachten van het meisje, gezien haar Alice in Wonderland-uitstraling. Maar ach, er was maar één manier om erachter te komen hoe goed de blondine zichzelf kon verdedigen.

Zonder enige waarschuwing stootte Maia haar vuist met alle kracht naar voren, gericht op het gezicht van de blondine. Ze zorgde ervoor dat ze al haar gewicht achter de stoot gooide. Als het meisje zich niet op tijd zou verdedigen, zou ze ervoor zorgen dat de klap ook goed hard aankwam. De roodharige vond de door haar verzonnen manier van het uittesten van mogelijke leden nog altijd bijzonder grappig, immers kon iemand zonder goede reflexen moeilijk lid worden van een gang die "Reflex" heet.

Alice // 151 // ~

Terug naar boven Ga naar beneden
Alice

Alice

Aantal berichten : 37
Naam : Lisanne

Maia and Alice Empty
BerichtOnderwerp: Re: Maia and Alice   Maia and Alice Emptydi sep 06, 2016 8:23 pm

Vanuit het niets kwam de vuist van het meisje op haar af. Zonder enige twijfel stootte ze de vuist met behoorlijk wat kracht weg. Alice was niet bepaald onder de indruk en stond er nog net zo rustig bij als eerst. Ondanks dat Alice er wat mager uitzag zat er behoorlijk wat kracht in haar lichaam. Vaak verwachten mensen dat niet een daardoor was het voor haar gemakkelijk om eventuele vijanden uit te schakelen. Ze slaakte een korte zucht. "Nou dat hebben we dan ook maar vast gehad," zei ze zonder enige emotie. Geweld en onverwachte wendingen deden haar eigenlijk niets. Zo lang je jezelf kan verdedigen is er niks aan hand. En een wereld als deze was geweld sowieso niet heel verrassend.
can't be tamed
© rixton.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maia
Admin
Maia

Aantal berichten : 73
Naam : Sacha
Personages : Mason

Character sheet
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 19
Rang: Leader

Maia and Alice Empty
BerichtOnderwerp: Re: Maia and Alice   Maia and Alice Emptydi sep 06, 2016 8:31 pm


no mercy, no regret, only violence.

De roodharige knikte goedkeurend toen Alice haar stoot netjes afweerde. Ze moest zelfs toegeven dat ze haast moeite had gehad met het bewaren van haar evenwicht, toen het meisje haar vuist weg sloeg. Ze was dan wellicht klein, maar sterk was het meisje wel - zoals wel te verwachten was geweest. "Nou dat hebben we dan ook maar vast gehad," klonk Alices stem. Een schuine, emotieloze grijns verscheen op Maia's gezicht. Iemand als Alice kon ze wel gebruiken, emotieloos en sterk. "Vertel me eens wat over jezelf, Alice, sprak ze het meisje toe. "Waarom zit je hier? Hoe goed kan je jezelf verdedigen? Wat zou onze gang aan jou hebben?"

Alice // 113 // ~

Terug naar boven Ga naar beneden
Alice

Alice

Aantal berichten : 37
Naam : Lisanne

Maia and Alice Empty
BerichtOnderwerp: Re: Maia and Alice   Maia and Alice Emptydi sep 06, 2016 8:54 pm

Alice haalde kort haar schouders op toen Maia haar had gevraagd om wat over zichzelf te vertellen. "Ik heb nogal wat moorden gepleegd," zei ze koeltjes. "Ik kan mezelf prima verdedigen, anders was ik allang dood geweest. Ik kan ervoor zorgen dat mensen die de groep in de weg staan of ons aan willen vallen binnen enkele seconden dood op de grond liggen. Daar ben ik goed in, met mensen afrekenen. Dat lijkt me wel belangrijk in een groep toch?" Aan zelfvertrouwen ontbrak het haar niet. Ze staarde even voor zich uit. Stiekem was ze wel een beetje benieuwd hoe Maia zou reageren.
can't be tamed
© rixton.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maia
Admin
Maia

Aantal berichten : 73
Naam : Sacha
Personages : Mason

Character sheet
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 19
Rang: Leader

Maia and Alice Empty
BerichtOnderwerp: Re: Maia and Alice   Maia and Alice Emptydi sep 06, 2016 9:18 pm


no mercy, no regret, only violence.

De blondine vertelde dat ze nogal wat moorden had gepleegd, wat haar niet verbaasde. Veel mensen die onderdeel waren van het project waren moordenaars. Het was een van de ergste misdaden volgens de overheid. “Ik kan mezelf prima verdedigen, anders was ik allang dood geweest,” vervolgde het meisje. Daarna volgde nog wat zelfverzekerd en nogal arrogant geklets. ”Ik bepaal wel wat er belangrijk is in mijn groep dank je wel,” snauwde Maia haar kortaf toe. Het enige wat haar niet zo beviel was het arrogante toontje van de blondine. Ze wist dat teveel zelfverzekerdheid al gauw kon leiden tot de dood. ”Maar ja, je lijkt wel geschikt te zijn voor onze gang. Je zal een soldier worden. Ik verwacht van je dat je je medeleden bijstaat in gevechten en dat je de leden die minder goed vechten het een en ander leert, ze keek het meisje strak aan, “en verder.. houd die arrogantie voor je. Anders zou het nog wel eens slecht met je af kunnen lopen.”

Alice // 167 // ~

Terug naar boven Ga naar beneden
Alice

Alice

Aantal berichten : 37
Naam : Lisanne

Maia and Alice Empty
BerichtOnderwerp: Re: Maia and Alice   Maia and Alice Emptydi sep 06, 2016 9:29 pm

Het roodharige meisje vond het nodig om Alice even op haar plek te zetten. Dit deed haar echter niks. Ze haalde kort haar schouders op. " Prima ik zal erop letten. En dankje," zei ze zo vriendelijk mogelijk. Alice was allang blij dat ze bij een groep was gekomen. Groepen waren namelijk niet echt haar ding. De kans van overleven zou nu alleen nog maar groter moeten worden. Alice keek er ook wel erg naar uit om weer even een mes door iemand heen te steken. Het was alweer veel te lang geleden dat ze iemand van het leven had beroofd. Ze keek Maia nog even kort aan.
can't be tamed
© rixton.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maia
Admin
Maia

Aantal berichten : 73
Naam : Sacha
Personages : Mason

Character sheet
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 19
Rang: Leader

Maia and Alice Empty
BerichtOnderwerp: Re: Maia and Alice   Maia and Alice Emptywo sep 07, 2016 6:32 pm


no mercy, no regret, only violence.

Maia nam het blonde meisje nog even in zich op en slaakte een haast onhoorbare zucht. Ergens wist ze nog niet helemaal zeker hoe ze over dit meisje moest denken. Ach, met een beetje geluk zou ze weinig last van haar hebben. En ergens mocht ze ook niet zeuren, immers had ze wel nieuwe leden nodig. En als ze echt zo'n goede vechter was als ze beweerde, dan zou dit nog best kunnen werken. De roodharige keek het andere meisje strak aan. Alice had gezegd te gaan letten op haar arrogantie, maar ze wist vrij zeker dat ze die woorden niet moest geloven. "Gefeliciteerd, je bent nu officieel lid van Reflex," klonk haar stem. "Het grootste gedeelte van onze gang woont in het dorp in het noorden, je mag zelf kiezen of je daar ook komt wonen." Zonder verder nog wat te zeggen draaide ze zich om en liep ze bij het meisje vandaan. Dat was wel weer genoeg sociaal contact voor vandaag.

Alice // 167 // ~

Terug naar boven Ga naar beneden
Alice

Alice

Aantal berichten : 37
Naam : Lisanne

Maia and Alice Empty
BerichtOnderwerp: Re: Maia and Alice   Maia and Alice Emptyvr sep 09, 2016 8:23 pm

De roodharige had haar, nadat ze had verteld dat ze mocht kiezen of ze in het dorp in het noorden wilde komen wonen, weer achtergelaten. Zat Alice erop te wachten om zich te vestigen tussen meer mensen? Absoluut niet, maar het zou misschien wel handig kunnen zijn als je een taak moet verrichten binnen een groep. Daar moest ze dan nog maar even over nadenken. Alice was blij dat het gesprek klaar was. Met mensen praten was niet echt haar sterke kant. Sociaal doen in het algemeen eigenlijk niet, maar daar zal ze binnen een samenleving zoals deze niet de enige in zijn. En als dat wel het geval zou zijn zou het haar niets uitmaken.
can't be tamed
© rixton.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud




Maia and Alice Empty
BerichtOnderwerp: Re: Maia and Alice   Maia and Alice Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Maia and Alice
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» No one's ever sure | Maia
» Maia Maddox
» Alice Sadler
» Darkness || Alice
» Spilled | Alice

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
The Isolation Project :: Central :: Town Hall-
Ga naar: